Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
norlet:
On se kyl hassua kun volvon huollosta on liki 50 sivua jo keskustelua ei kai niissä jotain harmeja oo kun pitää noin paljon huoltaa ::) ::) itse vaihdoin just chevyyn öljyt ja aamulla vaan liikenteeseen... siitä ei oikein keskustelua saa vaikka kuin yrittää... mut kai se on meidän köyhien tyydyttävä vaan kohtaloon :'( :'( :'( (olen kyl itsekin omistanut volvoja et ei tästä kommentista tartte ruveta "synnyttää" sit enempää :D
Eemeli:
--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 2.08.2013 kello on 23:20 ---On se kyl hassua kun volvon huollosta on liki 50 sivua jo keskustelua ei kai niissä jotain harmeja oo kun pitää noin paljon huoltaa ::) ::) itse vaihdoin just chevyyn öljyt ja aamulla vaan liikenteeseen... siitä ei oikein keskustelua saa vaikka kuin yrittää... mut kai se on meidän köyhien tyydyttävä vaan kohtaloon :'( :'( :'( (olen kyl itsekin omistanut volvoja et ei tästä kommentista tartte ruveta "synnyttää" sit enempää :D
--- Lainaus päättyy ---
Meinasin juuri laittaa, että ei enään toista volvoa, kun on 50 sivua remonttiohjeita. Nyt on pihassa VW...... toki muutama muukin merkki ;D ;D (6 eri merkkiä)
Jos joku provosoituu "profiilista" niin oma vika ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 2.08.2013 kello on 23:20 ---On se kyl hassua kun volvon huollosta on liki 50 sivua jo keskustelua ei kai niissä jotain harmeja oo kun pitää noin paljon huoltaa ::) ::) itse vaihdoin just chevyyn öljyt ja aamulla vaan liikenteeseen... siitä ei oikein keskustelua saa vaikka kuin yrittää... mut kai se on meidän köyhien tyydyttävä vaan kohtaloon :'( :'( :'( (olen kyl itsekin omistanut volvoja et ei tästä kommentista tartte ruveta "synnyttää" sit enempää :D
--- Lainaus päättyy ---
Sitten kun Chevyjen ja Mersujen omistajat huomaa huoltojen merkityksen ja samalla korjaustarpeen vähenevän suoraan huoltomäärien suhteessa, alkaa heillekkin tämän ketjun ajatus kirkastua ;) ;) ;)
pouhe:
Muita autoja korjataan, Volvoja vain huolletaan. ;D ;D
K.E.V:
Täytyypä kun koneen ääreen pääsee hieman analysoida ketjua. Paljonko on aiheen tavaraa ja paljonko "wanna be" pojujen turhaa lässytystä. Esim tästä pari kirjoitusta taaksepäin. Juuri ne sivujen laskijat. :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta