Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (131/386) > >>

jva61:
Ehkä ;D Näistä nykyajan autoista kun huono inttää, koskaan ei tiedä minkä auton osilla oikeasti ajaa, meinaan vaan että tuo merkkiuskollisuus on vähä joka merkin kanssa pikkusen hakusassa, käytetään konsernin sisällä samoja osia eri merkeissä Thumbd oma Kiakin perustuu mitsun tekniikkaan

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 24.07.2013     kello on 22:47 ---Ehkä ;D Näistä nykyajan autoista kun huono inttää, koskaan ei tiedä minkä auton osilla oikeasti ajaa, meinaan vaan että tuo merkkiuskollisuus on vähä joka merkin kanssa pikkusen hakusassa, käytetään konsernin sisällä samoja osia eri merkeissä Thumbd oma Kiakin perustuu mitsun tekniikkaan

--- Lainaus päättyy ---
Ja Volvon automaatti Toyotaan.. Thumb

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 24.07.2013     kello on 22:47 ---Ehkä ;D Näistä nykyajan autoista kun huono inttää, koskaan ei tiedä minkä auton osilla oikeasti ajaa, meinaan vaan että tuo merkkiuskollisuus on vähä joka merkin kanssa pikkusen hakusassa, käytetään konsernin sisällä samoja osia eri merkeissä Thumbd oma Kiakin perustuu mitsun tekniikkaan

--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa olen jonnin verran perehtyny kaivos oloihin ja siellä olen huomannu että vanhemmissa kaivoksissa on pääsääntöisesti Toyota Hiluxia ja sitten ollaan todettu että Mitsubishi L-200 ovat pirun kestäviä autoja oikein miesten olosuhteissa missä jyvät tiputellaan akanoista n.4 kk ajon jälkeen.
Nämä merkit jaksavat tuplaten tuon määrän.Joka nauraa tässä vaiheessa niin totean että et tiedä olosuhteista mitään missä noilla kruisaillaan. ;D ;)

K.E.V:
Hi-Lux on hyvä kaivoksissa. Kun se vanhenee hetken muuttuu ruskeaksi rautamalmin johdannaiseksi. Sit seuraava talvivaara saa taas raaka-ainetta. Mut viisaat hoi, voiko ruostetta hyödyntää  ::)

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 24.07.2013     kello on 22:34 ---Alustahan ainakin pitäis olla hyvä ja huoleton kun on tehty Fordin pohjalevyyn(v70)  :D

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan alusta hyvä onkin, mutta vaunun vetoon kyllä vakio iskareilla ihan liian löysä, ja muutenkin. Olen testaillut kaksilla eri vakioiskareilla tuloksetta parempaan.Nyt laitoin alle (taakse) Bilstein B 6 joka on reilusti jäykempi ja hiukka alustaa nostava malli. Alkaa tuntua vähän siltä kuin Volvolla ajelisi. Katsotaan sitten kun lähdetään vaunu perässä miltä tuntuu. :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View