Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (125/386) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 144912 -  8.07.2013     kello on 21:48 ---Ei se automaattikaan sen halvempi ainakaan ole käytössä.  Öljynvaihdot noin 80tkm välein ja silläkin on hintaa vähintään 300e. Plus paljon suurempi kulutus kuin manuaalilla.  Nyt keskiskulutus 2 litraa pienempi manuaalilla kuim oli itsellä automaatissa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se kulutus tasoittuu noilla vauhtipyörien ja kytkimien hinnoilla, stressikin katoaa kun ei tartte haistella kytkimen savuja ;)
Toisekseen en usko että mulla olisi 2l/100km vienyt vähemmän tälläkään reissulla , 7500km ajoin juuri vaunuperässä. 10 l /100 km meni löpöä ihan tankkauksilla laskettuna, ajotietokone fuskaa - 1,5l/ 100 jonka olen verrannut laskimen kanssa. Senkin saisi säädettyä huollossa , ei maksa vaivaa.

Eikä niitä öljyjä tarvitse noin usein vaihtaa, jos hesan taksit vaihdattaa se on taas ihan toinen juttu. Kaupunkiajo vastaan maantieajo.

Humoristi:
ei mulla ole automaatilla ollu ongelmia ja 441tkm pyörähti mittariin.
automaatin öljyt on vaiheltu 60-80tkm väliin
automaatilla on lepposa puotella  ;D
tämä on taas aiheita sarjassamme jokainen tablaa tyylillään  :laugh:
ei voi kulutusta moittia kun edeltäjä oli 740 2,3 aina meni kymppi bentsiiniä sataa kilometriä kohden  ;D
mutta oli se lämmin  ;)

eilen posahti sitten rengas  >:( noh näitä sattuu onneksi on se vararengas aina mukana  ;D

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi -  9.07.2013     kello on 08:29 ---
eilen posahti sitten rengas  >:( noh näitä sattuu onneksi on se vararengas aina mukana  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan tuokin sitten sen automaattilootan syytä? :D :D :D Tuo oma Volvo alkaa olla kans noissa kilometreissä, eikä siinä automaatti takkua. Öljytkin siihen lootaan on kuulemma joskus vaihdettu, mutta ei minun aikanani, kun ovat vielä kohtuullisen kirkkaat. Jos alkaa loota nykimään, niin sitten vaihdan ne huutelemalla. Tokihan se vähän enempi tulee hintoihin, mutta menee sitten auton loppuiän sillä.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix -  9.07.2013     kello on 08:59 --- Jos alkaa loota nykimään, niin sitten vaihdan ne huutelemalla.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä sä huudat?

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  9.07.2013     kello on 11:00 ---Mitä sä huudat?

--- Lainaus päättyy ---

Varmaan erinäisiä sarvipäitä ja sukuelimiä huutelen. Huuhtelemalla on tarkoitus ne öljyt vaihdella. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View