Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (117/386) > >>

Topelius:
Onko kukaan vaihtanut laakereita etupyörään näihin mk2 mallin v70:siin? Epäilyttää vähän ääni oikeassa pyörässä.  Biltemassa olis vaan 65e uus laakerisarja.

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 28.06.2013     kello on 21:03 ---Onko kukaan vaihtanut laakereita etupyörään näihin mk2 mallin v70:siin? Epäilyttää vähän ääni oikeassa pyörässä.  Biltemassa olis vaan 65e uus laakerisarja.

--- Lainaus päättyy ---

minä vaihoin molemmat puolet. ostin motonetin laakerit.
jos alkaa ääntää niin vaihtoon vaan molemmat puolet mulla meni soseeksi toinen puoli hajottaen abs anturin
toinen puolikin oli aikansa elänyt antaen äänen

EDIT. vasen puoli meni soseeksi ilman varotusta ja oikea puoli alko ääntää

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 28.06.2013     kello on 21:27 ---minä vaihoin molemmat puolet. ostin motonetin laakerit.
jos alkaa ääntää niin vaihtoon vaan molemmat puolet mulla meni soseeksi toinen puoli hajottaen abs anturin
toinen puolikin oli aikansa elänyt antaen äänen

EDIT. vasen puoli meni soseeksi ilman varotusta ja oikea puoli alko ääntää

--- Lainaus päättyy ---

Mitä kaikkea piti irroittaa?

Humoristi:
pari kuukautta sitten vaihoin mutta muisti on niin hyvä  ;D
jarrusatula, jarrylevy, sit irrotin alapallonivelen ( en koko niveltä vaan yhen pultin  ;) ) ja sen vierestä pultti (mikähän virallinen nimi koiran luu vai ohjurin tanko piru kun järki ei nyt juokse) jousen alapäästä irti 2 pulttia siinä kait se oli niin ja tieten 4 pulttia että sai laakerin irti. vähän on sekavasti selostettu näin perjantain kunniaksi  ;D
uus laakeri tilalle ja sit kasamaan. ensimmäinen puoli meni harjotellessa toinen puoli meni jo kokemuksella  ;D

EDIT:
abs anturin irrotin
niin ja navasta pultti irti että vetarikin irtoaa  ;D tekstiä sataa pikku hiljaa

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 28.06.2013     kello on 21:03 ---Onko kukaan vaihtanut laakereita etupyörään näihin mk2 mallin v70:siin? Epäilyttää vähän ääni oikeassa pyörässä.  Biltemassa olis vaan 65e uus laakerisarja.

--- Lainaus päättyy ---
Hae motonetistä,ja vaihda molemmat samaan aikaan ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View