Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.05.2013 kello on 15:28 ---Voi V...... meinasivat,että takapäähän itse joudun maksamaan palat ja työn,en kyllä ihmettele ainakaan täällä jyväskylässä,volvo miehiä,kun käyttävät muualla huollossa,kun volvolla.Varasin jo torstaille toiseen paikkaan takapään palojen vaihto ajan,mun rahat ei mene volvolle ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kuka hullu :P vie jotkut jarrupalat pajalle vaihdettavaksi, eihän niiden vaihdossa mene kuin hetki. Vaihtaa vielä samalla kuin kesä/talvirenkaat niin ei tarvitse irroitella renkaita erikseen. Tietenkin vain silloin kun palat on vähissä, ei siis joka renkaanvaihdossa :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.05.2013 kello on 22:36 ---Kuka hullu :P vie jotkut jarrupalat pajalle vaihdettavaksi, eihän niiden vaihdossa mene kuin hetki. Vaihtaa vielä samalla kuin kesä/talvirenkaat niin ei tarvitse irroitella renkaita erikseen. Tietenkin vain silloin kun palat on vähissä, ei siis joka renkaanvaihdossa :D
--- Lainaus päättyy ---
On liikkeen takuu viellä,että oli pakko viedä sinne,niin näkevät mitä myyvät ;) :D
jorma:
Tuon sähkökäyttöisen käsijarrun kanssa joutuu vähän konstailemaan kun vaihtaa takajarrupaloja uuskoppaiseen. Onnistuu toki mutta turhaa ruuvaamista aiheuttaa. :(
Topelius:
Uskaltaisko tuohon Volvoon laittaa jotain esimerkiksi Forte lisäainetta puhdistamaan moottoria?
pamaus:
Olen laittanut viime talvena. Ainakin vielä toimii. En tiedä onko siitä mitään apua
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta