Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.05.2013 kello on 21:43 ---Yleistä tai ei mutta mulla ei ole koskaan noin käynyt, levyjarrullisilla autoilla takana vajaa 300tkm, autoina mitsubishi, saab, opel ja toyota.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on ollut ainakin volkkarissa, saabissa, fordissa ja seatissa. Volvossa ei vielä. ;)
ihaa:
Jaa...no sitten sen pitää johtua siitä että mä kartan noita hiekkateitä, kuten sieltä Adria-ketjun kuvastakin voi todeta. ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.05.2013 kello on 18:19 ---Vika löyty :D Sepelin kappale levyn ja pellin välissä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mun volvon huoltaja (Pohjanmaan autohuolto) puhdistaa jarrukilven tienoot ja mm. jousilautaset ilmalla aina kun odottelee öljyn valumista ;)
jorma:
No niin sittenkin löytyi Monroe Reflex iskarit takapäähän vaikka rekkarilla ei löydetty. Hienosti toimivat. Maksoivat 218 e pari, asennus 30e yleiskorjaamolla.
Iskariruuvin päätä ei löydykkään tässä uuskoppaisessa tavaratilan puolelta, vaan vaihto tapahtuu kokonaan alakautta. Euroopan helpoin kuulemma.
Samalla katseltiin jarrupaloja ja vertailtiin hintoaja. Tarvike palat maksavat noin 25e ja alkuperäiset noin 100e. Tähän saakka olen sortunut tarvikepaloihin ja aina ovat vinkuneet, en tiedä onko noita tarvikepalojakin mahdollisesti sellaisia jotka eivät vingu. Alkuperäiset ovat jokatapauksessa äänettömiä.
winemaker:
Woi hitto, tarwitseekos sitä huoltaakkin. Kestävä auto, ainakin mainostavat! :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta