Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (106/386) > >>

K.E.V:
Ei siinä kummempaa. Nuo suuttimet on Bosch:n tekemiä ja niissä joskus vikoja. Ihan auton merkistä riippumatta.
Osa voi johtua valmistusvirheestä suuttimessa, osa esim likaisesta polttoaineesta. Kuka tietää.
Itse en ainakaan toistaiseksi ole joutunut vaihtamaan , kop kop (koputan päätä)  Thumb

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.05.2013     kello on 15:39 ---Ei siinä kummempaa. Nuo suuttimet on Bosch:n tekemiä ja niissä joskus vikoja. Ihan auton merkistä riippumatta.
Osa voi johtua valmistusvirheestä suuttimessa, osa esim likaisesta polttoaineesta. Kuka tietää.
Itse en ainakaan toistaiseksi ole joutunut vaihtamaan , kop kop (koputan päätä)  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
  Oliskohan tuossa minun Omegassa,(bemarin kuutos kone),myös suutin vika,naputtaa kiihdyttäessä,ja kun nostaa jalan kaasulta,ei kuulu mitään !

K.E.V:
Hyvin mahdollista. Joku suutin kusee ja pyttyyn menee liikaa tavaraa.

Topelius:
Nyt on kaikki Volvon moottorin tukikumit vaihdettu.  Kaikki olivat rikki.  Ei noiden alipaine kumien vaihto ollut ollenkaan niin vaikeaa mitä siitä jotkut pelottelivat. 

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias -  3.05.2013     kello on 21:42 ---Nyt on kaikki Volvon moottorin tukikumit vaihdettu.  Kaikki olivat rikki.  Ei noiden alipaine kumien vaihto ollut ollenkaan niin vaikeaa mitä siitä jotkut pelottelivat. 

--- Lainaus päättyy ---
Olisko samalla mennyt uusi massavauhtipyöräkin sisään, kun on noin asialliset moottorinkohotus laitteetkin rakennettu. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View