Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
Ei siinä kummempaa. Nuo suuttimet on Bosch:n tekemiä ja niissä joskus vikoja. Ihan auton merkistä riippumatta.
Osa voi johtua valmistusvirheestä suuttimessa, osa esim likaisesta polttoaineesta. Kuka tietää.
Itse en ainakaan toistaiseksi ole joutunut vaihtamaan , kop kop (koputan päätä) Thumb
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.05.2013 kello on 15:39 ---Ei siinä kummempaa. Nuo suuttimet on Bosch:n tekemiä ja niissä joskus vikoja. Ihan auton merkistä riippumatta.
Osa voi johtua valmistusvirheestä suuttimessa, osa esim likaisesta polttoaineesta. Kuka tietää.
Itse en ainakaan toistaiseksi ole joutunut vaihtamaan , kop kop (koputan päätä) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Oliskohan tuossa minun Omegassa,(bemarin kuutos kone),myös suutin vika,naputtaa kiihdyttäessä,ja kun nostaa jalan kaasulta,ei kuulu mitään !
K.E.V:
Hyvin mahdollista. Joku suutin kusee ja pyttyyn menee liikaa tavaraa.
Topelius:
Nyt on kaikki Volvon moottorin tukikumit vaihdettu. Kaikki olivat rikki. Ei noiden alipaine kumien vaihto ollut ollenkaan niin vaikeaa mitä siitä jotkut pelottelivat.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias - 3.05.2013 kello on 21:42 ---Nyt on kaikki Volvon moottorin tukikumit vaihdettu. Kaikki olivat rikki. Ei noiden alipaine kumien vaihto ollut ollenkaan niin vaikeaa mitä siitä jotkut pelottelivat.
--- Lainaus päättyy ---
Olisko samalla mennyt uusi massavauhtipyöräkin sisään, kun on noin asialliset moottorinkohotus laitteetkin rakennettu. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta