Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
88k5:
Kaaviokuvaa '04 D5:n alipainepiiristä;
1=vacuum pump
2=power brake booster
3=VNT governor
4=engine pads
5=solenoid valve
6=engine speed (rpm) sensor
7=engine control module
8=brake control module
Topelius:
Tuo osa 12 on mulla kyllö erilainen. Siitä on vaan lähtö noille kumeille, ja sitten siitä lähtee joku vaijeri....
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias - 25.04.2013 kello on 08:47 ---Tuo kytkimen kunnostus kyllä vähän kans houkuttaa tuohon Volvoon. Tuolta Englannista orkkis osat 1000€, mutta LUKin osia sais ulkomailta vielä halvemmalla. Siniseltä 1800€ osat.
--- Lainaus päättyy ---
On se jänskää, miten osan hinta nousee, kun valmistajan leima korvataan Volvon leimalla! ::)
jorma:
Volvo -08 ensiasennusiskarit (Sach) tuntuu olevan luokattoman huonot. Veltot, huojuvat, pohjaavat jne, ajettu 90 tkm.
Nyt mietintään mitä seuraavaksi alle. Ei nivoja, vaikka hyviä ovatkin, vaan perusiskarit.
Kehuja kuultu Koni FSD ja Bilstein Bx iskareista. Molemmat aika hintavia n. 1000e:n kieppeillä kierros.Vai onko hintavat ?
Onko kukaan tilaillut noita ulkomailta.
Olisko muita varteenotettavia vaihtoehtoja joko itse kokeiltuna tai kyliltä kuultuna.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 28.04.2013 kello on 18:31 ---Volvo -08 ensiasennusiskarit (Sach) tuntuu olevan luokattoman huonot. Veltot, huojuvat, pohjaavat jne, ajettu 90 tkm.
Nyt mietintään mitä seuraavaksi alle. Ei nivoja, vaikka hyviä ovatkin, vaan perusiskarit.
Kehuja kuultu Koni FSD ja Bilstein Bx iskareista. Molemmat aika hintavia n. 1000e:n kieppeillä kierros.Vai onko hintavat ?
Onko kukaan tilaillut noita ulkomailta.
Olisko muita varteenotettavia vaihtoehtoja joko itse kokeiltuna tai kyliltä kuultuna.
--- Lainaus päättyy ---
Jos Nivot on poissuljettu vaihtoehto, lisää ostoslistalle takapäähän vahvemmat jouset - vaikkapa Vallilan takomolta. Ilman perän vahvistusta et saa sitä perää pohjaamattomaksi vaunun kanssa liikuttaessa. Vaikka aisapaino olisi vain sallittu, matkalla on yleensä kontissakin tavaraa, jolloin perä pohjaa joka heitossa.
Mulla tietysti kokemusta vain tuosta edellisestä korimallista, mutta tuskinpa se alusta on oleellisesti muuttunut, jos on ongelmaksi koettu.
Mulla taitaa olla edelleen edessä alkuperäisiskarit - vasta 367tkm ajetut - varmaan pitäs alkaa harkitseen päivitystä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta