Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.04.2013 kello on 11:24 ---Tuskimpa mistään saat koodattua avainta halvalla, mihinkään merkkiin. Biltemasta nyt ei voi mitään varaosia ostaa. Ostat vaikka SKF:ltä laakerin tms Jos et merkkiliikkeestä.
--- Lainaus päättyy ---
sakemannin laakeri mulla on jo ostettu ;D
raitisilma suodattimen ostin kyllä biltemasta ;D
lähinnä kiinnosti se avaimen hinta mutta huomenna soittaa siniselle tiskille
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 14.04.2013 kello on 12:50 ---sakemannin laakeri mulla on jo ostettu ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikös näissä joudu ostamaan koko pesän, vai muistanko väärin?
K.E.V:
http://www.skruvat.fi/volvo/Pyoranlaakerit-C172.aspx
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.04.2013 kello on 12:44 --- Tuli ostettua raitisilma suodatin ja öljyn suodatin biltemasta ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Oottako löytäny aktiivihiilisuodati nta Biltemasta tai Motonetista? Muuta tuohon mun autoon ei voi laittaa.
Aiemmin sain tilautettua Varikolle Mann-filterin tekemiä alle kolmeenkymppiin, mutta viimekeväänä oli hinta pompsahtanut reiluun neljäänkymppiin. Mister autolta löytys hintaan 28.50, mutta toimitus tulee suhteettoman kalliiksi yhdelle filtterille.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.04.2013 kello on 16:14 ---Oottako löytäny aktiivihiilisuodati nta Biltemasta tai Motonetista? Muuta tuohon mun autoon ei voi laittaa.
Aiemmin sain tilautettua Varikolle Mann-filterin tekemiä alle kolmeenkymppiin, mutta viimekeväänä oli hinta pompsahtanut reiluun neljäänkymppiin. Mister autolta löytys hintaan 28.50, mutta toimitus tulee suhteettoman kalliiksi yhdelle filtterille.
--- Lainaus päättyy ---
En ole kyllä kysynyt kyseistä suodatinta ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta