Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
Toivottavasti yhtä helpot vaihtaa. Muuten T5 Transportterissa puolikeulaa pitää purkaa kun vaihtaa Thumbd
kimi:
Mun mielestä ne on helpohkosti saatavilla, lievästi vaikeakäynnisteinen oli nyt pakkasilla ja nuo pitää vaihtaa. Vanhan Mersun E- sarjan 5 pyttysessä koneessa ne oli myös hiukan hankalassa paikkaa.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.12.2012 kello on 14:45 ---Mun mielestä ne on helpohkosti saatavilla, lievästi vaikeakäynnisteinen oli nyt pakkasilla ja nuo pitää vaihtaa. Vanhan Mersun E- sarjan 5 pyttysessä koneessa ne oli myös hiukan hankalassa paikkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mun marsussa imusarja pois niin tuli tilaa vaihtaa kaikki. Yksi oli pimeenä ei huomannut käynnistyksessä syksyllä muustakuin että hehkun merkkivalo syttyi vasta kun auto kävi (vika indikaattori).
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 31.12.2012 kello on 15:26 ---Mun marsussa imusarja pois niin tuli tilaa vaihtaa kaikki. Yksi oli pimeenä ei huomannut käynnistyksessä syksyllä muustakuin että hehkun merkkivalo syttyi vasta kun auto kävi (vika indikaattori).
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan tuon tyyppistä purkutarvetta ei toivo joutuvansa tekemään pienen operaation takia.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.12.2012 kello on 15:48 ---Nimenomaan tuon tyyppistä purkutarvetta ei toivo joutuvansa tekemään pienen operaation takia.
--- Lainaus päättyy ---
Kieltämättä piti vähän aikaa kerätä inspiraatiota mutta lyöty kuitenkin iteltä kun lompsaan kattoi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta