Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (76/386) > >>

K.E.V:
Toivottavasti yhtä helpot vaihtaa. Muuten T5 Transportterissa puolikeulaa pitää purkaa kun vaihtaa  Thumbd

kimi:
Mun mielestä ne on helpohkosti saatavilla, lievästi vaikeakäynnisteinen oli nyt pakkasilla ja nuo pitää vaihtaa. Vanhan Mersun E- sarjan 5 pyttysessä koneessa ne oli myös hiukan hankalassa paikkaa.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.12.2012     kello on 14:45 ---Mun mielestä ne on helpohkosti saatavilla, lievästi vaikeakäynnisteinen oli nyt pakkasilla ja nuo pitää vaihtaa. Vanhan Mersun E- sarjan 5 pyttysessä koneessa ne oli myös hiukan hankalassa paikkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Mun marsussa imusarja pois niin tuli tilaa vaihtaa kaikki. Yksi oli pimeenä ei huomannut käynnistyksessä syksyllä muustakuin että hehkun merkkivalo syttyi vasta kun auto kävi (vika indikaattori).

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 31.12.2012     kello on 15:26 ---Mun marsussa imusarja pois niin tuli tilaa vaihtaa kaikki. Yksi oli pimeenä ei huomannut käynnistyksessä syksyllä muustakuin että hehkun merkkivalo syttyi vasta kun auto kävi (vika indikaattori).

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan tuon tyyppistä purkutarvetta ei toivo joutuvansa tekemään pienen operaation takia.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.12.2012     kello on 15:48 ---Nimenomaan tuon tyyppistä purkutarvetta ei toivo joutuvansa tekemään pienen operaation takia.

--- Lainaus päättyy ---

Kieltämättä piti vähän aikaa kerätä inspiraatiota mutta lyöty kuitenkin iteltä kun lompsaan kattoi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View