Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (74/386) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 22.12.2012     kello on 19:58 ---Mulla ei ole vielä ollut kui yksi Volvo.

Sitten kun mittarissa on 999999 km
niin vaihdan vähän nuorempaan. ;)

No, nyt on vasta 398000 joten on aikaa
pohtia vielä sitä merkkiäkin. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Veivaa nyt yli miljoona, elä luovuta heti.
Mulla oli mb w124 ja mittarissa 980000 km kun möin pois. Jälkeenpäin kuulin että ku milli ois tullu täyteen niin Veholta ois saanut kultaisen mersun pinssin vai mikälie koru olikaan  :D

Haapaniemen Paroni:
Kyllä sillä pitäs yksi milli ajaa ;) Perjantaina piti minunkin sitoa volle puuhun kiinni,kun kuuli,että pääsee lauvantaina taas veto hommiin,oli lähdössä jo päivää aikasemmin ;) :D

migel:
Yhdyn tuohon pösökeskusteluun siten että mullakin 406 farkku ja sain se oikeastaan vaimolta kun hommattiin hänelle tuo Toyota ja en viitsinyt hukata hyvää vähänajettua farkkua pois.

Peugeotissa on erittäin mukavat satulat, se on tilava,hiljainen ja kone on hyvä! Mulla 2-litrainen bensa ja se on lämmin-ainoa ehkä mikä harmittaa niin laatikko on liian tiheä.

Ne pikku koiranluut vaihdoin ite pihalla ja motonetissä ne maksoi vain joitain kymppejä... Volvokin on itellä ollut aikaajoin jo 20-kymppisestä, Amazon.240 sedan,240farkku ja nyt toi 850 farkku viimeiset varmaan 6 vuotta.

Volvon ylläpito on maksanut eniten ja sen mystisen käyntivian vuoksi en sillä talvella aja.......

Silti seuraava hankinta on varmaan V70 farmari ja uusikoppainen ja mielellään alta 200t ajettu.... :D

t migel

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 22.12.2012     kello on 21:00 ---Veivaa nyt yli miljoona, elä luovuta heti.
Mulla oli mb w124 ja mittarissa 980000 km kun möin pois. Jälkeenpäin kuulin että ku milli ois tullu täyteen niin Veholta ois saanut kultaisen mersun pinssin vai mikälie koru olikaan  :D

--- Lainaus päättyy ---

Pitää varmaan harkita sitten kuin kauan tuolla omalla ajaa. Nousiko hinta mennessä lähemmäksi milliä? ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 23.12.2012     kello on 07:31 ---Ne pikku koiranluut vaihdoin ite pihalla ja motonetissä ne maksoi vain joitain kymppejä...
--- Lainaus päättyy ---
Noin Peugeotissa ja melkein kaikissa muissa. MUTTA kun on Volvosta kysymys niin asia ei olekaan helppoa. Siitä täytyy narista vaikkei asiasta tietäis mitään. Toisaalta en ole omiin autoihin noita koiranluita vaihtanut tai vaihdattanut ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Ehkä edellinen tai minun jälkeinen omistaja ne vuorollaan vaihtaa. En minä , matkustajat eikä leimaäijä ole niissä vikaa havainneet. Nyt ruetaan harrastamaan ihan muita luita. Keskitytään vaikka sian luihin  Thumb

http://youtu.be/j-CuPDYB9UM

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View