Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
pamaus:
AInaki V70 on siinä keskikonsolissa se lämpöanturi jossa on pieni letti, joka on todennäköisesti pölyn peitossa.
Kannattaa varmaan imuroida alkuu se pieni reikä ja puhaltaa siihen päälle paineilmaa.
hartsakoski:
On se Ooppelin miehenä helppoa ku yhestä napista vääntää ni suunnilleen sellaista menee johonki päin kabiinia.Ja sitten mua toisessa ketjussa kehotettiin vaihtamaan ooppeli volvoon!Taitaa olla mulle liian hieno laite.Ei vainkaan,ku opelin vaihoin ni oli koikalla V70,olin mieltynyt siihen ja aivan varma että tästä tehdään kaupat.Kunnes rouva istui kipeän selkänsä ja jalkansa kanssa viereen,eikä enää päässyt autosta ulos.Matalallahan siinä istutaan.Se sitten siitä kaupasta.Oishan niitä XC90 malleja johon ei tarvi laskeutua,mutta...Pari vollea on ollu,145 b20 ja 245 6-diesel,mieluisia molemmat.
K.E.V:
Tuo XC70 on selkä/jalkavaivaiselle mukavampi , on korkeampi reilusti.
mike:
Jos joku kaipaa v 70 -2000 farkkuun taka jousia merkillä caravan ni lammilta saa ilmaiseksi. Tuli vaihdettua uusiin eikä muutosta havainnu. Oletin että vanhat oli kuoleentuneet mut vanhoissa oli vielä tarrat paikallaan.
Suorakylkinen malli!
K.E.V:
Lisää ilmoitukseesi , onko suora vai mutkakylkinen. Tuona vuonna kahta korimallia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta