Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.11.2012 kello on 22:12 ---Volvo käväs tänään kahden ja puolen tunnin keikan Wetterillä - ketun loppuhinta oli muutamaa euroa vaille 1700.
Nyt sitte kattelemaan halvempaa vakuutusyhtiötä, jossa saa kaskoonkin täydet bonukset takaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä tossa oikeasti maksoi?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2012 kello on 20:13 ---Mikä tossa oikeasti maksoi?
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärtääkseni, puskuri korinvärisenä, puskurin sisäosa keulaan, puskurin alahelma ja puskurin ylätiiviste. Työtä varmaan se 2.5h.
Puskuri maksoi varmaan sen tonnin. Halvin käytetty olisi ollut "kahtaenvaihda":n vinkkaama paketti 250eur, mutta mustan maalaus olis kustantanut 530eur.
Itse maksoin omavastuun suoraan Wetterille.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2012 kello on 20:13 ---Mikä tossa oikeasti maksoi?
--- Lainaus päättyy ---
Samaa minäkin ihmettelin. Ite tänään tein 400tkm huollon,
no vähän etuajassa. Vaihdoin ilman suodattimet ja
imuroin sisältä sekä lasien sisäpesut ( lue jotta vaimo
imuroi ja pesi lasit)
Kustannukset yli kaks kymppiä. :o
Ai, niin. lisäsin myös pissipojan nestettä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 24.11.2012 kello on 20:30 ---Ymmärtääkseni, puskuri korinvärisenä, puskurin sisäosa keulaan, puskurin alahelma ja puskurin ylätiiviste. Työtä varmaan se 2.5h.
Puskuri maksoi varmaan sen tonnin. Halvin käytetty olisi ollut "kahtaenvaihda":n vinkkaama paketti 250eur, mutta mustan maalaus olis kustantanut 530eur.
Itse maksoin omavastuun suoraan Wetterille.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla taisi mennä hieman ohi, kun en tajunnut, että oli mälli kysymyksessä. :-[
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2012 kello on 20:53 ---Minulla taisi mennä hieman ohi, kun en tajunnut, että oli mälli kysymyksessä. :-[
--- Lainaus päättyy ---
Joo. No ketun juoksu keulaan ei nyt oo mikään "mälli", mutta kuitenkin - siitä kerroin tuolla vastauksessa #264. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta