Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (61/386) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.11.2012     kello on 22:12 ---Volvo käväs tänään kahden ja puolen tunnin keikan Wetterillä - ketun loppuhinta oli muutamaa euroa vaille 1700.

Nyt sitte kattelemaan halvempaa vakuutusyhtiötä, jossa saa kaskoonkin täydet bonukset takaisin.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä tossa oikeasti maksoi?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2012     kello on 20:13 ---Mikä tossa oikeasti maksoi?

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärtääkseni, puskuri korinvärisenä, puskurin sisäosa keulaan, puskurin alahelma ja puskurin ylätiiviste. Työtä varmaan se 2.5h.

Puskuri maksoi varmaan sen tonnin. Halvin käytetty olisi ollut "kahtaenvaihda":n vinkkaama paketti 250eur, mutta mustan maalaus olis kustantanut 530eur.

Itse maksoin omavastuun suoraan Wetterille.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2012     kello on 20:13 ---Mikä tossa oikeasti maksoi?

--- Lainaus päättyy ---

Samaa minäkin ihmettelin. Ite tänään tein 400tkm huollon,
no vähän etuajassa. Vaihdoin ilman suodattimet ja
imuroin sisältä sekä lasien sisäpesut ( lue jotta vaimo
imuroi ja pesi lasit)

Kustannukset yli kaks kymppiä. :o

Ai, niin. lisäsin myös pissipojan nestettä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 24.11.2012     kello on 20:30 ---Ymmärtääkseni, puskuri korinvärisenä, puskurin sisäosa keulaan, puskurin alahelma ja puskurin ylätiiviste. Työtä varmaan se 2.5h.

Puskuri maksoi varmaan sen tonnin. Halvin käytetty olisi ollut "kahtaenvaihda":n vinkkaama paketti 250eur, mutta mustan maalaus olis kustantanut 530eur.

Itse maksoin omavastuun suoraan Wetterille.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla taisi mennä hieman ohi, kun en tajunnut, että oli mälli kysymyksessä. :-[

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2012     kello on 20:53 ---Minulla taisi mennä hieman ohi, kun en tajunnut, että oli mälli kysymyksessä. :-[

--- Lainaus päättyy ---

Joo. No ketun juoksu keulaan ei nyt oo mikään "mälli", mutta kuitenkin - siitä kerroin tuolla vastauksessa #264. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View