Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (5/384) > >>

kaitsute:
Niinpä.

Eihän noita kulkimien lämmittimiäkään pysty korjaamaan, ainakaan eräiden huoltoliikkeiden mielestä.  ;)

kaitsute:
Miten teillä, onko ollut ongelmia d5 moottoreissa turbon johdesiipien jumittelun kanssa?

Mulla alkaa jumittelemaan parin kuukauden sisällä viimeisestä vaununvedosta. Tulee tietokoneen näytölle viesti "moottori vaatii huollon" ja menee vikatilaan.
Käynnistämällä uudelleen, toimii normaalisti seuraavaan kunnon kiihdytykseen asti.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 26.10.2011     kello on 19:10 ---     Just niin,kertakäyttö kamaa !!!

--- Lainaus päättyy ---

No asian voi ymmärtää monella tavalla. Minä ymmärsin tuon siten, että "modernissa mittaristossa" hehkulamput on korvattu ledeillä ja ne siten kestää koko auton iän ;) (ja nekin voi TeeSeItse-mies vaihtaa jos tarvetta tulee)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 26.10.2011     kello on 19:38 ---Miten teillä, onko ollut ongelmia d5 moottoreissa turbon johdesiipien jumittelun kanssa?

Mulla alkaa jumittelemaan parin kuukauden sisällä viimeisestä vaununvedosta. Tulee tietokoneen näytölle viesti "moottori vaatii huollon" ja menee vikatilaan.
Käynnistämällä uudelleen, toimii normaalisti seuraavaan kunnon kiihdytykseen asti.

--- Lainaus päättyy ---
    Viesti Kiinaan !!!! ;D ;D ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.10.2011     kello on 19:43 ---että "modernissa mittaristossa" hehkulamput on korvattu ledeillä ja ne siten kestää koko auton iän

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta tuli mieleen, että jos (ja kun) vaihtaa oman autonsa mittaristovaloja kannattaa harkita ledejä polttimoiden tilalle.  ;)
(tosin mittariston valaistuksen säätö joudutaan joissain tapauksissa muuttamaan)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View