Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.12.2020 kello on 08:42 ---Haldeksin öljyt vaihdetaan tähän malliin käytännössä sitten kun tehdään pumppuremontti. Todella työläs pelkkänä vaihtona. Eikä vissiin oo suodatinta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata odottaa niin kauaa :D.
Edelliseen peliin tuli kanssa vaihdatettua voimansiirron öljyt, siinä oli sama homma, suodatin joka on todella työläs vaihtaa. Eiköhän ne haldexin palikat ole samoja, automerkistä riippumatta. Muistaakseni merkkiliikkeessä kustansi 700e luokkaa.
-12 Bi-turbo Insigniasta hajos tuo haldexin pumppu jo 36tkm kohdalla, samoin meni myös vaihteisto. Onneksi takuu korvasi kaikki 100%, vaikka virallinen takuuaika oli päättynyt jo 3kk aikaisemmin.
Nykyiseen vaihtuu kanssa kaikki öljyt keväällä, kun huollon aika tulee.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 21.12.2020 kello on 15:20 ---Ja mulla myynti liike tehnyt vaadittavat korjaukset, Hämeen Auto Jyväskylä.Eikä penniäkään menyt rahaa!!
--- Lainaus päättyy ---
Korjasihan se Kamux mullakin löydetyt viat. Nyt puhutaankin huolloista 😉
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 21.12.2020 kello on 15:17 ---Kirjaudu sivulle niin tietoa tulee ::) Jos ei käy niin sitten marmori tiski.Ja tietoa löytyy, mutta riittääkö kate ;)
--- Lainaus päättyy ---
Enkai mää nyt tuonne, kun en aja kilpaa ja mun tunnus on varattu 😉
Eiku, turha kommentoida, jos ei oo oikeasti tietoa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.12.2020 kello on 15:05 ---Edelleenkin 2 litran V70 ei auta jos kaipaa 2.4 XC70 huoltokohteita ja huoltovälejä. 😉
--- Lainaus päättyy ---
No tuossa XC60 huolto ohjelmat.
Tuskimpa hirveästi heittää , itse en ole koskaan noita kaivannut. Kai nyt tietää mitä niistä pitää tehdä.
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=94614.msg1061465878#msg1061465878
Ossi66:
Kiitoksia.
Jos tuo vastaa suunnilleen omaa autoa, voisi luottaa siihen että molemmat ilmansuodattimet ja polttoainesuodatin on vaihdettu huolto-ohjelman mukaisesti viimeisessä ruotsin huollossa.
Pitää siis tässä pohtia mitä autoon on tehty eikä sitä mitä siihen tullaan seuraavassa vuosihuollossa tekemään ensi syksynä 😉
Vaihteistoa ja voimansiirtoa pitää huollattaa jo ennen ensi kesää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta