Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
0yxxy0:
Tänäpäivänä vaan ei aleta etsimään viallista komponenttiä, liekkö laiskuus, ammattitaidottomuus vai hinta syynä vai liekkö kaikki kolme. Mulla aikoinaan 460 vollessa oli mittaristossa jokin häikkä volvo foorumilta löytyi neuvo ja osa maksoi 0,15€ ilman tinkausta ja tuli kuntoon ja sai leiman rekisteriotteeseen. Mutta jolla kolvi pysyy kädessä ja muutaman euron hintanen komponentti löytyy ja saa tinattua niin säästää pitkän sentin. Tinaajan hautakivessä:"Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni" ;D ;D
migel:
Jepulis. Tilasin tuon lämpövastuksen partcolta mutta hieman hymyilytti että posti raapaisee siitä about 8 eskoo! Euron osasta!!!!!
Jep jep, t migel :D
Stara:
Tarttis käyttää auto ilmastointilaitteen huollossa. Eli kylmäaineen talteenotto ja täyttö sekä kompressorin öljyn talteenotto ja täyttö.
Volvon huoltokin on lähettänyt tarjouksen (149,-€), mutta se sisältää tässä tapauksessa vähän turhiakin töitä.
Eli, kenellä tietoa/kokemusta kohtuuhuntaisesta, mutta hyvän työn tekevästä huoltopisteestä Hesan seudulla?
vesako:
www.mt-autosahko.fi
En ole ilmastointihuoltoa tuolla teettänyt, mutta
muissa asioissa. Rehdin ja näppäränoloinen kaveri.
Nyt näyttäis olevan täyttöhuolto tarjous.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 7.07.2012 kello on 08:24 ---Tarttis käyttää auto ilmastointilaitteen huollossa. Eli kylmäaineen talteenotto ja täyttö sekä kompressorin öljyn talteenotto ja täyttö.
Volvon huoltokin on lähettänyt tarjouksen (149,-€), mutta se sisältää tässä tapauksessa vähän turhiakin töitä.
Eli, kenellä tietoa/kokemusta kohtuuhuntaisesta, mutta hyvän työn tekevästä huoltopisteestä Hesan seudulla?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tietoo sieltäpäin, mutta tuo on oikeesti sikahinta. Täällä Wetteri on tainnut tarjota nuot huollot 69 eurolla - itse maksoin Wetterille tarjouslapulla 50eur. Sisältää tietysti myös alipaineistuskokeen ennen täyttöä ;)
Yleinen hinta noille töille näkyy olevan 60-90eur ja halvin tarjous täälläpäin tälle keväälle oli Vianorilla 39eur.
Jos haluaa desinfioinnin, kannattaa ostaa Forten (tai vastaaava) pullo ja suhhuutella homma itse. 20 euron pullolla desinfioinnin tekee kahtena keväänä, kun sitä ei mielestäni tarttee sinne koko pulloa suhhuuttaa kerralla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta