Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (355/386) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 21.01.2020     kello on 21:17 ---
Tuo Ossin osa tais tulla minulle.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se sinne lähti  Thumb  Eikä tarvittu edes rahaa liikutella - hyvä kauppa molemmin puolin  ;)

Oulaa:

Volvo sai uudet moottriöljyt ja putsarin.
Oli 19000 ajettu entisillä niin laitoin uudet Bilteman liemet ja putsarin kun halvalla sain vaikka huoltokirjassa komeili 30000 km huoltoväli niillekin.
Aikani könysin ja öljyntäyttöaukosta yritin imuvaihtajan pilliä tunkea mutta eihän se siitä mennyt alkuunkaan.
No pohjalevyn kun irrotti niin siinähän se oli entisen mittatikun reikä varustettuna sievällä tulpalla.
No valutin sitten kuitenkin kun olin kaikki vehkeet auton alle jo saanu valmiiksi.
Ensi kerralla sitten imasen öljyt.

Kumpikahan se vaihteisto sitten on tässä autossa kun Ruåtsin poijat on140000km välein sinne öljyt vaihtanut ennemmin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.01.2020     kello on 10:26 ---
Kumpikahan se vaihteisto sitten on tässä autossa kun Ruåtsin poijat on140000km välein sinne öljyt vaihtanut ennemmin.

--- Lainaus päättyy ---

Löytyisiköhän tuo tieto vin koodista???

Kokeile hakea joku "vin decoder" ja katso mitä tietää numerolla

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.01.2020     kello on 10:26 ---Kumpikahan se vaihteisto sitten on tässä autossa kun Ruåtsin poijat on140000km välein sinne öljyt vaihtanut ennemmin.

--- Lainaus päättyy ---
Kuin niin kumpi? Huoltokirjan ekalla sivulla kai tiedot autosta

Oulaa:

On huolto kirjassa sanottu auton tyyppi mutta ei muuta.
Ohjekirjassa on sanottu missä on vaihteiston tyyppikilpi mutten minä sitä konehuoneesta kyllä löydä vaikka oikein kuvassa näytetään paikka sille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View