Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (343/386) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: jak900 - 10.10.2017     kello on 19:02 ---Ei ota paikoillaan vaiko ajossa enempää kierroksia ?

--- Lainaus päättyy ---
Paikoillaan..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.10.2017     kello on 18:59 ---Volvo 850 10V -96, mistä lähteä etsimään vikaa, kun ottaa kierroksia vain 2500, tyhjäkäynti normaali, käynnistyy heti. Menee ens viikolla polttoaine suodattimen vaihtoon näin aluksi.

--- Lainaus päättyy ---

Minä lukisin heti ekaksi vikakoodit. Noilla rajoituksella vaikuttaisi olevan vikatilassa.

Haapaniemen Paroni:
Käytetty kuulemma testerissä, eikä löytynyt mitään..

jak900:
Tuosta 850:stä en ole varma kuuluuko enempää kiertääkkään paikoillaan, jossain malleissa tuo on rajoitettu että ei hajoiteta paikkoja, riippuu millä koneella ja vaihteistolla autosi on.
vrcf.fi sivuilta voisi vastaus löytyä tai kysäisee sieltä asiaa.
Itse tuolla korjannut useamman vian mutta uudempien mallien kanssa..
Itsellä on yksi automerkki ollut mikä ei paikoillaan kiertänyt myöskään enempää ja näin manuaalien mukaan kuuluikin olla, eipä päässyt katsurikaan moottoria kovin ryntäyttämään  :)
Itsellä on volvon vida lukulaitteet jotka myös käytössä volvollakin, viimeisin ja ainut käynti oli että osia oltaisiin volvolla vaihdettu urakalla mutta onneksi omat lukijat kertoivat oikean syyn oireiluun ja pelkillä päivityksillä tuli auto kuntoon.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: jak900 - 10.10.2017     kello on 20:02 ---Tuosta 850:stä en ole varma kuuluuko enempää kiertääkkään paikoillaan, jossain malleissa tuo on rajoitettu että ei hajoiteta paikkoja, riippuu millä koneella ja vaihteistolla autosi on.
vrcf.fi sivuilta voisi vastaus löytyä tai kysäisee sieltä asiaa.
Itse tuolla korjannut useamman vian mutta uudempien mallien kanssa..
Itsellä on yksi automerkki ollut mikä ei paikoillaan kiertänyt myöskään enempää ja näin manuaalien mukaan kuuluikin olla, eipä päässyt katsurikaan moottoria kovin ryntäyttämään  :)

--- Lainaus päättyy ---
2.4 10v, ja eipäilevät nyt jotta vikatilassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View