Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 20.09.2016 kello on 11:39 ---Volvon radio meni rikki. Ei ollut aivan yksikertainen korjaus.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla olisi ollut korvaavia original Volvoja hyllyssä muutama.
Eilen vaihdatin lootaan öljyt , olihan noilla jo vaunua kiskottu 50.000 km ja muut ajot päälle.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.09.2016 kello on 12:51 ---Mulla olisi ollut korvaavia original Volvoja hyllyssä muutama.
Eilen vaihdatin lootaan öljyt , olihan noilla jo vaunua kiskottu 50.000 km ja muut ajot päälle.
--- Lainaus päättyy ---
Ongelma ei ollut radiossa vaan cem-yksikössä. Eli auton keskusyksikössä.
Onneksi löytyi kylältä kaveri joka osasi korjata cem yksikön.
Keskusyksikön yksi rele oli mennyt rikki. Ei antanut radiolle virtaa. Eikä tietysti saanut koko relettä missään. Onneksi kaveri osasi tehdä yksikköön oman releen. Yksikkö kiinni ja nyt kaikki pelaa.
Jotta asia olisi ollut vielä yksinkertainen niin tämä cem yksikkö oli vähän hankala irrottaa ratin alta. Ruuvit ja liittimet irti moottoritilasta.
SilSam:
Mulla hajos mittaristo V70:stä sunnuntaina. Eilen maantaina irrotin ja laitoin Postilla kohti Vaasaa. En vaan ehtinyt viemään lähetystä ennen klo 17 joten paketti lähti vasta tänään kyliltä eteenpäin. Tarvis saada mittaristo takaisin viikonlopuksi koska alkuviikosti on lähtö Viroon. Tässä voi vielä joutua hakemaan sen itse lauantaina.
Ossi66:
Tänään meni tilaus Volvopartshop.com:iin. Jakopään sarjat kahteen volvoon ja laturin vapaapyörä omaan. Jakopääsarjat maksaa 116.90/sarja ja vapaapyörä 95.35. Toimitus 24.55.
Ihanan halpaa, kun näytti olevan vielä käyttämättömiä lojalty pointseja 9.90 arvosta Thumb
Ossi66:
Perjantaina käytin Volvon huollossa. Kahteen tuntiin meni normaali huolto ja jakopään vaihto Thumb
Miinuksena, laturi menee vaihtoon laakerivian vuoksi. No se ei ole yllätys näillä kilometreillä.
Nyt olisi ylimääräisenä tarjolla tuo laturin vapaapyörä. ;) Yksityisviestillä voi kysellä joka tarvii.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta