Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (319/386) > >>

Ossi66:
Vinkki,
Volvopartshop.com hinnat menee alas punnan kurssin mukana ;)
Pitänee pistää jakopään osat kohta tilaukseen...

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.06.2016     kello on 21:17 ---Vinkki,
Volvopartshop.com hinnat menee alas punnan kurssin mukana ;)
Pitänee pistää jakopään osat kohta tilaukseen...

--- Lainaus päättyy ---
Pannaan korvan taakse.Nyt on menossa oikea etulaakeri kun vieno ulina kuuluu 80 km/h vauhdissa. Vasen meni vaihtoon n.25000km sitten.Tasasta laatua vois sanoa. 8)

Jushi69:
Nii ja mittari tietennii sekoaa kuten näissä muiden perusjuttujen kanssa tekee.. ::)
En oo viittiny vielä korjata kun odotan että alkas km lukemaa pienentää..Muitahan se pienentääkin urakalla.... 8)
Kun olis 150 km mittarissa niin vois laittaa myyntiin kuten nuo Saksan tuonnit..
Vähillä kilsoilla..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 29.06.2016     kello on 20:33 ---Nii ja mittari tietennii sekoaa kuten näissä muiden perusjuttujen kanssa tekee.. ::)
En oo viittiny vielä korjata kun odotan että alkas km lukemaa pienentää..Muitahan se pienentääkin urakalla.... 8)
Kun olis 150 km mittarissa niin vois laittaa myyntiin kuten nuo Saksan tuonnit..
Vähillä kilsoilla..

--- Lainaus päättyy ---

No ei oo vielä tarvinnu mittaria huoltaa, mutta mulla tuleekin vasta 460tkm.  ;D
Olikohan tuo mittariongelma vuosituhannen alkupään ongelma? Mun mittarista ei tarvii vaihtaa edes lamppuja.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.06.2016     kello on 21:28 ---No ei oo vielä tarvinnu mittaria huoltaa, mutta mulla tuleekin vasta 460tkm.  ;D
Olikohan tuo mittariongelma vuosituhannen alkupään ongelma? Mun mittarista ei tarvii vaihtaa edes lamppuja.

--- Lainaus päättyy ---
Taisipa olla niin että suora peltiset V70 jäi paitsi näistä lukuisista "tyyppivioista" joita meitä pulleaposkia on rankaastu.
Itellä 2003 vm ja yhä lisää ongelmia löytyy.. :'(
Autolla vasta 300 tkm premium tarralla varustetulla takana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View