Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (308/386) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  4.04.2016     kello on 15:42 --- Suomalaiselle työtä :D

--- Lainaus päättyy ---

Totta mutta sitten voisi mennä samalla ravintolaankin syömään...suomalais een ravintolaan.  ;)

sori taas....ketjun nimihän oli Volvon huolto eikä mitäs tänään tehty kuten alkujaan kuvittelin... :-\

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.04.2016     kello on 15:43 ---Totta mutta sitten voisi mennä samalla ravintolaankin syömään...suomalais een ravintolaan.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin ;) Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  4.04.2016     kello on 15:31 --- Vanhan aikaista vaihtaa renkaat itse ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Nostan ne kellarista kyytiin, ajan ****-paikkaan. Juon kaffeeta omistajan kanssa ja työläiset vaihtaa.
Voisin ne sinnekin jättää mutta helposti nuo nostaa omaan kellariin.
Halapaa  Thumb

kimi:
Taas asia jossa vähintään itse seison vieressä kun muut tekee tai mieluiten teen itse. Ja aina kiristys momenttiavaimella samaan oikeaan momenttiin. Toki ne jarrut ja ripustukset tulee tarkistettua kahdesti vuodessa vaihtojen yhteydessä

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  4.04.2016     kello on 16:13 ---Nostan ne kellarista kyytiin, ajan ****-paikkaan. Juon kaffeeta omistajan kanssa ja työläiset vaihtaa.
Voisin ne sinnekin jättää mutta helposti nuo nostaa omaan kellariin.
Halapaa  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ei viiitti niitä roudata kellariin,eikä sinne sopiskaan tällä hetkellä..Rokokoo kalusteet myynissä Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View