Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 4.04.2016 kello on 15:28 ---Etelän esimerkki Volvo 16" aluvanteet: kausipaketti 100€ (ei sisällä tasapainoitusta) - mutta HUOM! "Säilytyskausi on kunkin vuoden talvi- tai kesäkausi"
http://www.tattarisuonrengashotelli.fi/#!renkaiden-sailytys/c66t
..on halpaa Volvon ylläpito keski-Suomessa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Eiks vaan,semmosta täälä maalla ;)
vesako:
Mä olen sopinut itseni kanssa, jotta ite vaihan
ja vaimo pesee.
ihaa:
Mielestäni tuo 90 euroa on melko tyyris "vuokra" kun itse en tuota renkaan vaihtoa osaa arvostaa, en sillä tavalla ainakaan että sille hintaa ajattelisin tuosta summasta...mukavaa hommaa lasten kanssa ja tulee tarkastettua autoakin mutta mitä itse kukin arvostaa, sitähän se on.
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.04.2016 kello on 15:31 --- Vanhan aikaista vaihtaa renkaat itse ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla periaatteella sitten kotona syöminenkin on vanhanaikaista...ra vintolaan vain joka ilta. ^-^
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.04.2016 kello on 15:35 ---Mielestäni tuo 90 euroa on melko tyyris "vuokra" kun itse en tuota renkaan vaihtoa osaa arvostaa, en sillä tavalla ainakaan että sille hintaa ajattelisin tuosta summasta...mukavaa hommaa lasten kanssa ja tulee tarkastettua autoakin mutta mitä itse kukin arvostaa, sitähän se on.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä siinä katsotaan samalla jarru palat,tai siis itse katson ;) Nyt ei tartte,kun viime kesänä vaihdoin kaikki palat eteen ja taakse tarkotin keväällä Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.04.2016 kello on 15:35 ---Mielestäni tuo 90 euroa on melko tyyris "vuokra" kun itse en tuota renkaan vaihtoa osaa arvostaa, en sillä tavalla ainakaan että sille hintaa ajattelisin tuosta summasta...mukavaa hommaa lasten kanssa ja tulee tarkastettua autoakin mutta mitä itse kukin arvostaa, sitähän se on.
Tuolla periaatteella sitten kotona syöminenkin on vanhanaikaista...ra vintolaan vain joka ilta. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Suomalaiselle työtä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta