Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.04.2016 kello on 15:09 --- 90e vuosi sisältäen renkaitten vaihdon,ja tasapainotus Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Toihan on halpa, jos vuosihinnassa;
* 4 rengasta 12kk säilössä, jatkuvasti
* 8 renkaan tasapainoistus
* 8 renkaan vaihtotyöt
* 8 renkaan pesut
..vai maksatko 90€ kahdesti vuoteen?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 4.04.2016 kello on 15:18 ---Toihan on halpa, jos vuosihinnassa;
* 4 rengasta 12kk säilössä, jatkuvasti
* 8 renkaan tasapainoistus
* 8 renkaan vaihtotyöt
* 8 renkaan pesut
..vai maksatko 90€ kahdesti vuoteen?
--- Lainaus päättyy ---
Kerran vuosi ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.04.2016 kello on 15:20 --- Kerran vuosi ;)
--- Lainaus päättyy ---
Etelän esimerkki Volvo 16" aluvanteet: kausipaketti 100€ (ei sisällä tasapainoitusta) - mutta HUOM! "Säilytyskausi on kunkin vuoden talvi- tai kesäkausi"
http://www.tattarisuonrengashotelli.fi/#!renkaiden-sailytys/c66t
..on halpaa Volvon ylläpito keski-Suomessa Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.04.2016 kello on 15:09 --- 90e vuosi sisältäen renkaitten vaihdon,ja tasapainotus Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä hinta Thumb
Ei kellään olis vielä parempaa, että säästäisi itse tehden vielä enemmän?
Itse tekemällä pääsee todella hyvälle tuntipalkalle. Säilytyksestä ei kannata maksaa mitään kun on tallissa renkaille oma paikka. Tasapaino säilyy kyllä sen 2-3v minkä alla kestävät, jos täristää niin käydään neuvottelemassa tasapainotus takuuseen ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 4.04.2016 kello on 15:28 ---Hyvä hinta Thumb
Ei kellään olis vielä parempaa, että säästäisi itse tehden vielä enemmän?
Itse tekemällä pääsee todella hyvälle tuntipalkalle. Säilytyksestä ei kannata maksaa mitään kun on tallissa renkaille oma paikka. Tasapaino säilyy kyllä sen 2-3v minkä alla kestävät, jos täristää niin käydään neuvottelemassa tasapainotus takuuseen ;)
--- Lainaus päättyy ---
Vanhan aikaista vaihtaa renkaat itse ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta