Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
Se Debil on hyva. Pari viikkoa sitten tuli vetokoukun sumuvalosovellus, ajotietokone suomenkieliseksi. Sekä moottorinohjelmisto n optimointi ::) Thumb
vesako:
No, oli Volvo tänään siellä Essentiaal huollossa.
Huollon sanoivat tehneen ja kertoivat jotta vasen
takajarru vähän laahaa ja etuoikea parkkivalopoltin on pimeä.
Eivät korjanneet kun jättäessä sanoin jotta ilman
lupaa ei tehdä muuta.
Mitä kaikkea sitten tehneetkin mutta hinta
oli se mikä pitikin.
Kun kävin hakemassa niin kertoi työn luovuttaja
jotta päättivät yllättää minut ja olivat
pesseet auton oikein käsipesulla, vaikka auto
ei likainen ollutkaan (ainakaan minun mielestä)
Tyytyväinen olen. Bilia Herttoniemi.
juuso8:
Miten jämptisti olette pitäneet Volvon jakohihnan vaihtovälin?
Katsoin omaani niin 4,5 v 38 000 km edellisestä vaihdosta.Enimmäkse en sillä on ajettu kesällä.
Gatesin remmi, muistaakseni.
V 850 2,5 -20 venttiilinen bensa..
Kait se 5v kestää kun kerran Ruotsissakin?
Stara:
V70:n käytetty Essential-huollossa. Lisäksi tehtiin jakohihnan ja automaattilaatikon öljyn vaihdot. Hihnanvaihto sisälsi myös jakopään rullat ja apulaitehihnan.
Tarjoushinnat pitivät paikkansa. Lisätyönä oli konetilan pesu, joka oli tehty todella huolella. Auton päällipesu kuului "veloituksetta" huoltoon (ei ollut ihan 100 %:n laatu).
Huoltopaikkana oli Autoservia Hesassa ( http://www.autoservia.fi/), Volvon valtuuttama huoltopiste.
Huoltoon kuului myös ohjelmistopäivitys. Puoleenkymmentä kohdetta (mm. moottori, ilmastointi jne.) päivittyivät uudella versiolla).
Kyllä nyt kelpaa!
Jushi69:
Käytetty Vollea automaatin huuhtelu öljynvaihdossa.Kave rit tosin lohduttivat että kohta laatikko leviää toimenpiteen ansiosta. :'(
No kohtahan tuo nähdään.Käytiin tosin sen jälkeen pohojanmaan möksällä saunomassa,Muru ja juniori heitti talviturkin Lestinjokeen mutta mie en pystynnä.. :-\
Huollatin nyrkkipajassa myös jakopään+hihna+vesipumppu+obd+pakokaasu+käsijarrupalat.
Tulpat (Ngk platinium)+ilmanputsari+raitisilmasuodatin laitoin itse.
Taitaa päästä Volvolla seuraavaan huoltoon asti..
Oliha makia taas matkalla ohittaa esim.Eurorekka kun paino kaasun pohjaan niin hetkessä oli 1*0 km/h nopeutta.. :)
Sanottakoon että kortti olis lähteny jos olis sinivuokkoja kasvanu tien pientareella. 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta