Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (285/386) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  2.10.2015     kello on 19:35 ---Samoihin mulla meni reiska vuosi sitten Audin kanssa..

--- Lainaus päättyy ---

Tuota volvopartshop,com ia voi suositella lämpimästi Volvomiehille.
Tiistaina tilasin osat, samana päivänä lähti englannista ulos. To aamuyöllä oli kirjaus tanskasta ja pe  18:30 tuli turkuun.  Sitten siirtyikin varmaan homma postille, kun lähti sieltä vasta ma 10:50 ja tiistaina oli paketti minulla ;)
Ja hinta hieman alle suomen tarvikehintojen.

pamaus:
Volvo oli tänään huollossa ja katsastuksessa.

Seuraavat toimenpiteet;

Parkkivalon vaihto edessä, rekisterivalon vaihto takaa, käsijarruvaijerin säätö, polttoaine-, öljyn- ja raitisilmasuodattam ien vaihto, öljynvaihto, pyyhkimien sulkien vaihto ja katsastus.

Kokonaishinta 350 € avaimet käteen katsastettuna.

Katsastuksessa ei huomautettavaa ja päästöt 1,01 / 3

JuhaL:
Volvon takapään jarrupalat ja alimittaan kuluneet jarrulevyt uusittu. Kestivät lähes 106.000 km, ei paha.
Samalla alle laitettiin talvigummit. Nyt saa talvi tulla!

honkte:
V 70 TDI  -00 Vaihdettu paisuntasäiliö 440000  huollossa. Muutkin nesteet tarkastettu samalla.

Honkte

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: JuhaL - 25.10.2015     kello on 15:54 ---Volvon takapään jarrupalat ja alimittaan kuluneet jarrulevyt uusittu. Kestivät lähes 106.000 km, ei paha.
Samalla alle laitettiin talvigummit. Nyt saa talvi tulla!

--- Lainaus päättyy ---

Eikai takalevyjä ole saatu vaihtokuntoon noilla kilometrillä? Varmaan toiset palat jo niille levyille?

Mulla etulevyt ollu nyt n.200tkm. Palat sinne uusittiin, kun toinen satula jumitti ja meni vaihtoon toissakesänä. Takalevyt ja palat kulkenut nyt noin 175tkm.

Torstaina käyn 440 tuhannen huollossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View