Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
Jep. Meni 10 minuuttia vaikken ole koskaan kumpaakaan alaa kokeillut. Nyt ei satanut, oli ihan 5 astetta lämmintä ja valoisaa. Sen takia ei tarvinnut enää lykätä remonttia.
jorma:
Jos kavereiden suusta kuultuna uusin malli olis alustaltaan parempi , tuskin pitää paikkaansa. Tähän uudempaan menee etupään lisäksi myöskin takatukivarren etummaiset puslat sadan tuhannen paikkeilla, jotka eivät olleet ihan halpoja. Ei tietenkään kaikilla mene. :D
Bliz:
Ainakin S80 vaikuttaa kenen osia käyttää. Tukivarsissa ja muissa on volvon tarroja ja kestäneet mun ajossa 470tkm - 585tkm eikä ole tullu hylsyjä leimalla.
Aikasempi auto oli v70 1998 ja siihen mä vaihdoin joka vuosi jotain tukivarsia ja niveliä. tarvikeosia tietenkin kun säästin.
Eli uskon itse että remonttikulut on paljon pienemmät alkuperäisillä osilla.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Bliz - 17.01.2015 kello on 23:04 ---Ainakin S80 vaikuttaa kenen osia käyttää. Tukivarsissa ja muissa on volvon tarroja ja kestäneet mun ajossa 470tkm - 585tkm eikä ole tullu hylsyjä leimalla.
Aikasempi auto oli v70 1998 ja siihen mä vaihdoin joka vuosi jotain tukivarsia ja niveliä. tarvikeosia tietenkin kun säästin.
Eli uskon itse että remonttikulut on paljon pienemmät alkuperäisillä osilla.
--- Lainaus päättyy ---
Sama juttu vag risukeula osissa, pitää olla lemförder tai vastaava laatutavara. Suosittelen vaihtamaan vag kaikki kerralla, niin on huolet ohi ainakin 150-200tkm. Epäilisin että laatu tarvikke osat kestää yhtä hyvin ku orginelli, katsoo vaan varresta kenen tekele ja vastaava tarvikeena. Yleensä alustan pultit kiritään, kun auto seisoo renkailla, saadaan jännitykset minimoitua.
K.E.V:
Niimps. Se on kumma että laitetaan sutta ja sekundaa billuteeman tai mätänetin tiskiltä. Sitten itketään kun taas tarttee laittaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta