Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 16.01.2015 kello on 11:26 ---Vaihdoin reilut viisi vuotta sitten Anjovikseen. Tähän saakka ainoa korjausta vaatinut asia on ollut takaluukun pumput. Maksoivat yhteensä viitisen kymppiä, vaihtoaika viisi minuuttia.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä on anjovis? Onkos se avensis vai mikä?
MCL:
Juuri se, kahden litran bensapannulla. Kaikenlainen loistokkuus puuttuu, vaikka varusteita on melkoisesti. Kaikki vain toimii.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 16.01.2015 kello on 10:43 ---Mull vetarit vaihdettu alta vuoden sitten et luulis niitten liikkuvan.......... ....hoppaluijaa,-onks nää vanhat v70set kaikki tälläisii alustapommeja? Ajattelin vaihtaa uudempi koppaiseen mut alkaa vähän epäilyttään.
t migel
--- Lainaus päättyy ---
Onhan tästä jo tarpeeksi väännettyaiemmin.
Nuot etuiskarit ja alatukivarren puslat meni vaihtoon 400tkm jälkeen. Toinen etulaakeri 260tkm jälkeen ja toinen taisi olla jossain 380tkm jälkeen.
Yksi koiranluukin on laitettu reilun viisvuotta takaperin.
Nyt siis ajettu 419tkm ja minulla ollut ensikuussa kuus vuotta jona aikana ajettu reilun 160tkm.
Jos tuota pidät alustapommina, vaihda merkkiä ;D
pamaus:
Se on vaan niin, että kaikilla autoilla ei pysty edes ajamaan 400 tkm, kun ne on jo sitä ennemmin romuttamolla.
Kyllähän kaikki tavalliset autot nykypäivänä aivan kohtuullisia on, kun ne on alle 10 vuotta vanhoja ja alle 200 tkm ajettu.
Ranskalainen kun ylittää tämän rajan, niin kojelauta palaa kuin joulukuusi tms ja on kokemusta Peugeot 205, 306, 405 ja 307
eura665:
Mulla kanssa ykköskoppane v70 diisseli, ajettu nyt 330tkm itse olen ajanut tuolla 140tkm ilman ongelmia. Aijjuu onhan sitä vähä korjattukkin, alatukivarret eteen, molemmat etupyöränlaakerit, koiranluita, etutolpat, ylätukilaakerit ja kumit, vetonivel, 2xalipainepumppu, etuovien tuulihaat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta