Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
Jushi69:
Jaa-a.
Käytinpä Vollea leimalla. :(
En ole tottunu tähän mutta toisen kerran tuli hylky.... :'(
Nyt oli ihan vuodessa mähiny takajarruletkut ihan riettaaseen kuntoon... ::)
Witsi mulla ei kohta kestä hermo tuon Wollen suhteen...Näyttäs nyt jopa että katastustilaston 142 tila on ansaittu..Ja juurikin sen Neonin jälkeen jota en edes pidä autona... :'(
eura665:
Mulla tuli volleen outovika, auto on 97 v70 autossa ei yönyli seisonnanjälkeen toimi jarrutehostin lainkaan, alkaa toimia muutaman kilsan ajonjälkeen, ja tämä ei toistu säännöllisesti joka kerta, outohomma.
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 29.05.2014 kello on 01:08 ---Witsi mulla ei kohta kestä hermo tuon Wollen suhteen...Näyttäs nyt jopa että katastustilaston 142 tila on ansaittu..
--- Lainaus päättyy ---
Tähän ainakin ole jo tottunut. Onneksi on hyvä talli missä on saanut tuota Volvoa huoltaa... Nyt sen pitäisi kyllä kestää kesä, kun pitää laittaa lauantaina Hobby perään ja lähteä kartsalle.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 28.05.2014 kello on 20:41 ---Nyt välys säädetty 0.8mm 0.2mm. Enään puuttuu taas lämpimät kelit, että vois ilmastointia testailla. Parin tunnin homma näin amatööriltäkin :-)
--- Lainaus päättyy ---
Montako prikkaa siellä oli ja minkä paksuisia (ohuita).Tarvittiinko 5mm:n apuruuvia ulosvetäjinä vai irtosiko kytkin mötikkä muuten vain. :-\
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 29.05.2014 kello on 12:00 --- Montako prikkaa siellä oli ja minkä paksuisia (ohuita).Tarvittiinko 5mm:n apuruuvia ulosvetäjinä vai irtosiko kytkin mötikkä muuten vain. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Tuonne pääsi käsiksi kaikista helpoiten, kun otti eturenkaan pois ja sieltä raotti sisälokari. Osa tuli melko lähelle käden ulottuville.
Siellä oli yksi 0.8mm prikkaa enään jäljellä. Ilmeisesti tuolla on ennenkin käyty, kun tuossa magneettikytkimessä oli 07vm leimat.
Suuri ihmetys olikin, kun ei siellä tarvittukaan noita 5mm apuruuvia. Ne eivät suorastaan enään edes sopineet sinne. Olisiko tuo 07vm uudistettu osa vaikuttanut asiaan? Mötikkä siis lähti irti vain vetämällä se pois :-)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta