Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (216/386) > >>

vesako:
Tiplomaateilla on omat hinnat. ???

Minä taidan viedä vanhan raktorini essential huoltoon.

Käyvätpähän läpi kaiken oleellisen.
Sitten viat korjaa taas hyvä ystäväni.

K.E.V:
Onhan niitä tekijöitä itse kullakin. MUTTA et saa Castrolin Edge öljyjä sekä oheistarvikkeita ostettua sillä 70€:lla PISTE.
Tällöin käyttää jotain muuta öljyä ja firistyövoimaa, jää puuttumaan jotain oheispalveluita myöskin.
Asiasta on ihan turha vänkää .
Halusin mennä "siniselle" jotta saan ne softapäivitykset jne.
Vaikka kaverilla on 3 isoa autokorjaamoa, sekä muita alan ihmisiä joilla normaalisti teetän.
Niissä ei vaan saa ohjelmistopäivityks iä Volvoon  :-X

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 30.04.2014     kello on 16:24 ---Tiplomaateilla on omat hinnat. ???

Minä taidan viedä vanhan raktorini essential huoltoon.

Käyvätpähän läpi kaiken oleellisen.
Sitten viat korjaa taas hyvä ystäväni.

--- Lainaus päättyy ---
Samaan huoltoon kanssa jos ilmenee vikaa ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.04.2014     kello on 16:25 ---Onhan niitä tekijöitä itse kullakin. MUTTA et saa Castrolin Edge öljyjä sekä oheistarvikkeita ostettua sillä 70€:lla PISTE.
Tällöin käyttää jotain muuta öljyä ja firistyövoimaa, jää puuttumaan jotain oheispalveluita myöskin.
Asiasta on ihan turha vänkää .
Halusin mennä "siniselle" jotta saan ne softapäivitykset jne.
Vaikka kaverilla on 3 isoa autokorjaamoa, sekä muita alan ihmisiä joilla normaalisti teetän.
Niissä ei vaan saa ohjelmistopäivityks iä Volvoon  :-X

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos kunnon öljyä haluaa käyttää,niin Kendal..Vanhin poika testas taanoin noita öljyjä jättivät -25 pakkaseen kendal pytyn ja mobilin pytyn yöksi ulos,niin aamulla,kendal tuli pytystä pihalle,mutta mobil ei ;) Taidampa heittää kendaalit volvon koneeseen,niin kuin aiemmin bemarissa oli ;) :D

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 30.04.2014     kello on 17:40 --- Ja jos kunnon öljyä haluaa käyttää,niin Kendal..Vanhin poika testas taanoin noita öljyjä jättivät -25 pakkaseen kendal pytyn ja mobilin pytyn yöksi ulos,niin aamulla,kendal tuli pytystä pihalle,mutta mobil ei ;) Taidampa heittää kendaalit volvon koneeseen,niin kuin aiemmin bemarissa oli ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

No olipa tieteellinen ja tarkka testi ???.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View