Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
vesako:
Tiplomaateilla on omat hinnat. ???
Minä taidan viedä vanhan raktorini essential huoltoon.
Käyvätpähän läpi kaiken oleellisen.
Sitten viat korjaa taas hyvä ystäväni.
K.E.V:
Onhan niitä tekijöitä itse kullakin. MUTTA et saa Castrolin Edge öljyjä sekä oheistarvikkeita ostettua sillä 70€:lla PISTE.
Tällöin käyttää jotain muuta öljyä ja firistyövoimaa, jää puuttumaan jotain oheispalveluita myöskin.
Asiasta on ihan turha vänkää .
Halusin mennä "siniselle" jotta saan ne softapäivitykset jne.
Vaikka kaverilla on 3 isoa autokorjaamoa, sekä muita alan ihmisiä joilla normaalisti teetän.
Niissä ei vaan saa ohjelmistopäivityks iä Volvoon :-X
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 30.04.2014 kello on 16:24 ---Tiplomaateilla on omat hinnat. ???
Minä taidan viedä vanhan raktorini essential huoltoon.
Käyvätpähän läpi kaiken oleellisen.
Sitten viat korjaa taas hyvä ystäväni.
--- Lainaus päättyy ---
Samaan huoltoon kanssa jos ilmenee vikaa ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.04.2014 kello on 16:25 ---Onhan niitä tekijöitä itse kullakin. MUTTA et saa Castrolin Edge öljyjä sekä oheistarvikkeita ostettua sillä 70€:lla PISTE.
Tällöin käyttää jotain muuta öljyä ja firistyövoimaa, jää puuttumaan jotain oheispalveluita myöskin.
Asiasta on ihan turha vänkää .
Halusin mennä "siniselle" jotta saan ne softapäivitykset jne.
Vaikka kaverilla on 3 isoa autokorjaamoa, sekä muita alan ihmisiä joilla normaalisti teetän.
Niissä ei vaan saa ohjelmistopäivityks iä Volvoon :-X
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos kunnon öljyä haluaa käyttää,niin Kendal..Vanhin poika testas taanoin noita öljyjä jättivät -25 pakkaseen kendal pytyn ja mobilin pytyn yöksi ulos,niin aamulla,kendal tuli pytystä pihalle,mutta mobil ei ;) Taidampa heittää kendaalit volvon koneeseen,niin kuin aiemmin bemarissa oli ;) :D
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 30.04.2014 kello on 17:40 --- Ja jos kunnon öljyä haluaa käyttää,niin Kendal..Vanhin poika testas taanoin noita öljyjä jättivät -25 pakkaseen kendal pytyn ja mobilin pytyn yöksi ulos,niin aamulla,kendal tuli pytystä pihalle,mutta mobil ei ;) Taidampa heittää kendaalit volvon koneeseen,niin kuin aiemmin bemarissa oli ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
No olipa tieteellinen ja tarkka testi ???.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta