Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
jorma:
Käsijarrun 15%:n prosentin erosta johtuen, vein auton välittömästi huoltoon, jossa todettiin jonkun tapin vähän jumittavan. (Sähköinen kässäri) Tapit tahnattiin ja samalla palat vaihdettiin.
Testerillä 0-erot. Ainut tahra on enää tuo k-arvo 0,01. Näillä mennään. :D
Niin ja kysymyksessä mikäs muu kuin Volvo.
migel:
Mulla meni vähän persiilleen toi etupään remontti silleen et nyt se on niin korkealla se keula ja tosi kamala ajettava satasen vauhdissa.
En tajuu missä meni metsään kun jouset ja iskarit ostettiin motonetistä ja ihan luettelon mukaan.....
Vai voisko noi takapään jouset olla repsahtanut niin pirusti et aikaansaa ton asento virheen....
Voi jummin jammin kun korpeaa.
Paljon teilla joilla on tälläinen vanha v70 farkku niin on väliä takakaaren ja renkaan välillä?
Nyt toi on niin pasha et kohta menee maku ruuvaamiseen >:D t migel
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 19.02.2014 kello on 13:32 ---Paljon teilla joilla on tälläinen vanha v70 farkku niin on väliä takakaaren ja renkaan välillä?
--- Lainaus päättyy ---
3.5 senttiä näkyis olevan talvikummeilla 195/65 15
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 19.02.2014 kello on 13:32 ---Mulla meni vähän persiilleen toi etupään remontti silleen et nyt se on niin korkealla se keula ja tosi kamala ajettava satasen vauhdissa.
--- Lainaus päättyy ---
Sehän on kaikki kotiinpäin! Säästyy polttoainetta kun ajelee siististi. ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 19.02.2014 kello on 13:32 ---Mulla meni vähän persiilleen toi etupään remontti silleen et nyt se on niin korkealla se keula ja tosi kamala ajettava satasen vauhdissa.
En tajuu missä meni metsään kun jouset ja iskarit ostettiin motonetistä ja ihan luettelon mukaan.....
Vai voisko noi takapään jouset olla repsahtanut niin pirusti et aikaansaa ton asento virheen....
Voi jummin jammin kun korpeaa.
Paljon teilla joilla on tälläinen vanha v70 farkku niin on väliä takakaaren ja renkaan välillä?
Nyt toi on niin pasha et kohta menee maku ruuvaamiseen >:D t migel
--- Lainaus päättyy ---
Väärät jouset sait mätänetistä , varmaan jonkun taksin takajouset. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta