Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgissa vietetty aika

<< < (9/10) > >>

Alan:
Täällä ei onneksi pääasia ole poimia mediasta uutisia ja riepotella sen kohteita ilman asiantuntemusta.  :laugh:

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.10.2017     kello on 18:58 ---Tämmöistähän se on, ei edes matkailuaiheet ketään kiinnosta. Mutta joku s...nan kemssantyhjennyspai kka ja sfc vetää intoa.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä oot ihan oikeessa
Kyllä minua matkailuaiheet kiinnostaa ja kaikki yritän lukeakkin, ja mitä enempi kuvia sen parempi. Tuosta tulikin mieleeni että mun laatokan kierros räpellyskin on vielä tekemättä.

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 12.10.2017     kello on 19:54 --- matemaattisesta käänteisestä puolalaisesta logiikasta.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olisi kiva kuulla enempikin.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.10.2017     kello on 18:58 ---Tämmöistähän se on, ei edes matkailuaiheet ketään kiinnosta. Mutta joku s...nan kemssantyhjennyspai kka ja sfc vetää intoa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mtkailujutut ja projektit on niitä kiinnostavimpia. En viitsi rikkoa kertomuksia kommentoimalla. Asiallisen kohteeseen tai paikkakuntaan kuuluvan kysymyksen saatan esittää tai projektissa suoraan siihen liittyvän kysymyksen

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.10.2017     kello on 22:32 ---Kyllä mtkailujutut ja projektit on niitä kiinnostavimpia.

--- Lainaus päättyy ---

Nämä on tämän foorumin parasta antia. Silloin kun on.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.10.2017     kello on 16:27 ---Voihan jokainen julkaista omansa  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tässä minun, en vaan ymmärrä mitä noilla tiedoilla tekee.

Keskustelualueella vietetty aika:161 päivää, 5 tuntia ja 7 minuuttia.
Viestejä yhteensä:9 338 viestiä
Aloitettuja aiheita yhteensä:69 aihetta
Aloitettuja äänestyksiä:0 äänestystä
Annettuja ääniä :54 ääntä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View