Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgissa vietetty aika
Alan:
Se on hyvä, kun voi tehdä töitä ainakin osittain samanaikaisesti. Thumb
aaoulusta:
72pv 11h 28min aloitus 5v 5kk sitten ja töitä on tehty ja ihan jotain muutakin harrasteltu
Rauzi:
Tämä näkyvä aika ei oikeestaan kerro mitään. Tai kertoo kuinka selaintaan käyttää.
Jos käy kattomassa ja sitte sulkee selaimen niin aikaa ei kerry paljoakaan. Jos taas selain auki koko päivän niin kyllä noita tunteja kertyy. Ihan oikeesti, se aikamäärä mitä statistiikassasi näet ei kerro orgissa roikkumisesta vaan selaimen käytöstä. En oletuntejani kattonu eikä kiinnosta juurikaan mitä se on. On mitä on. Aikamääre kertoo kuinka kauan olet ollut kirjautuneena, ei kuinka olet sivustolla roikkunut kattelemassa sitä.
Edit.
No kattelin sitte kuitenkin. Näkyy olevan 9 päivää. Yllättävän paljon siihen nähden että yleensä suljen selaimen kun olen kattonut mitä katoin.
Edit2.
Että diplomaatti olisi ollut aktiivisena 5847 tuntia... Höpöhöpö. On siis ollut kirjautuneena sen aikaa. Mutta ei aktiivisena.
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 29.07.2016 kello on 11:30 ---Tämä näkyvä aika ei oikeestaan kerro mitään. Tai kertoo kuinka selaintaan käyttää.
Jos käy kattomassa ja sitte sulkee selaimen niin aikaa ei kerry paljoakaan. Jos taas selain auki koko päivän niin kyllä noita tunteja kertyy. Ihan oikeesti, se aikamäärä mitä statistiikassasi näet ei kerro orgissa roikkumisesta vaan selaimen käytöstä. En oletuntejani kattonu eikä kiinnosta juurikaan mitä se on. On mitä on. Aikamääre kertoo kuinka kauan olet ollut kirjautuneena, ei kuinka olet sivustolla roikkunut kattelemassa sitä.
Edit.
No kattelin sitte kuitenkin. Näkyy olevan 9 päivää. Yllättävän paljon siihen nähden että yleensä suljen selaimen kun olen kattonut mitä katoin.
Edit2.
Että diplomaatti olisi ollut aktiivisena 5847 tuntia... Höpöhöpö. On siis ollut kirjautuneena sen aikaa. Mutta ei aktiivisena.
--- Lainaus päättyy ---
Samoilla linjoilla Rauzin kans,toki sanoisin että tässä(kin)asiassa laatu korvaa määrän ;D Thumb
Jgahpir:
Minun mielestä jokaisen pitää saada olla paras jossain :D
Kun en netissä roikkumisessa pärjää niin kenellä on tasaisin palkisto?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta