Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6102i terapia projekti
Joko:
Lattia ja katto Thumb seinät ei ole omaan mieleen. Miten ajattelit sovittaa ovikehyksen takaisin kun seinävahvuus kasvoi? Vaikka tekijämies näytät olevan niin eihän se ole kun sovittaa... Toiset ihmettelee ja toiset tekee Thumb Tuo lattiamaton vaihto olis pitäny tehdä omaankin mut laitoin sit terassimattoa vain kun totesin liika työlääksi kun täytyy kaikki purkaa lattialta pois. Keväällä jo reissuun?
kale:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 23.09.2016 kello on 18:34 ---Lattia ja katto Thumb seinät ei ole omaan mieleen. Miten ajattelit sovittaa ovikehyksen takaisin kun seinävahvuus kasvoi? Vaikka tekijämies näytät olevan niin eihän se ole kun sovittaa... Toiset ihmettelee ja toiset tekee Thumb Tuo lattiamaton vaihto olis pitäny tehdä omaankin mut laitoin sit terassimattoa vain kun totesin liika työlääksi kun täytyy kaikki purkaa lattialta pois. Keväällä jo reissuun?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan jos vilpitön olen niin tuo seinän sävy ja väri ei vastaa sitä mielikuvaa mikä oli päässä kun materiaalia valitsin. Ei nyt voi sanoa että pettymys, mutta oletin/kuvittelin että olisi ollut hienompi. pakkaa sekoittaa vielä nuo alkuperäiset kaapit jotka ei nyt istu oikeen millään uuteen värimaailmaan. Nekin toki kokevat jossain kohtaa pintaremppaa.
Ovikehyksen asennus on varmaankin huomenna. Siinä on muutama ajatus, saas nähdä mihin lopputulokseen päädyn... :-\
Kovasti haluais vaunua testailla jo parin viikon päästä :o. Jos siis ei lunta sada :)
Joko:
Ajaa sen kehyksen millin laikalla puoliksi? Onkohan meillä kaikki ihan kunnossa kun molemmilla kamala hinku päästä asumaan vanhaan soliferiin ;D
Itse olen projektin valmistumisen jälkeen elokuun ekasta viikosta lähtien nukkunut 2015 marraskuussa valmistuneessa yli 200ke talossa 6 yötä ;D
kale:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 23.09.2016 kello on 22:22 ---Ajaa sen kehyksen millin laikalla puoliksi? Onkohan meillä kaikki ihan kunnossa kun molemmilla kamala hinku päästä asumaan vanhaan soliferiin ;D
Itse olen projektin valmistumisen jälkeen elokuun ekasta viikosta lähtien nukkunut 2015 marraskuussa valmistuneessa yli 200ke talossa 6 yötä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Halkaisu käynyt mielessä. Just kyselin kaverilta jyrsinkonetta ja terää, jos ajas laminaatista reunan ohuemmaksi. Sais karmin "upotettua hieman seinän sisälle. Koitan eka erilliselle palalle, jos sopiva terä löyty ja jälki on siisti niin ei tarttis halkoa karmia.
Hah :D juu meillä emäntä sano että vaihdetaan osia ja hän muuttaa vaunuun kahdeksi kuukaudeksi ja mä saan olla lasten kans talossa Thumb
kale:
Sen verran mukavaa homma kasata kalusteita puhtaassa vaunussa että menee varmaan koko päivä kasatessa ja kattellessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta