Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Pokemon go -peli

<< < (6/6)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli -  8.08.2016     kello on 21:34 --- Iskä ei aina muistanut ottaa puhelinta mukaan kun lähdettiin pokemetsälle. :D

--- Lainaus päättyy ---
Ettet vaan tarkotuksella unohtanu kun et pärjää pojalle.

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  8.08.2016     kello on 21:42 ---Ettet vaan tarkotuksella unohtanu kun et pärjää pojalle.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän tollaiselle 8 vuotiaalle enää pärjää missään lajissa. Varsinkin nämä kännykkä ja tietokonepelit on jo ihan ufojuttuja meikäläiselle.

Mutta tuo Pokemon peli on ainut peli, jota minäkin jopa tykkäisin pelata. Minulle ei ole mitään merkitystä monta pistettä niistä pokemoneista saa, mutta niiden etsiminen on ihan kivaa. Siksi minulle riittää että pojalla on kännykkä mukana. Minun ei tarvitse soitella tai olla tavoitettavissa iltakävelyn aikana. Joskus voi olla tunnin tai jopa kaksi täysin puhelimen ulottumattomassakin .

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 22.07.2016     kello on 08:51 ---Uutisoivat, että ensin vietiin hyllyistä varavirtalähteet. Nytkö jo kohta uusitaan puhelimiakin? Alkaa kuulostaa kauppiaiden salaliitolta :-D

--- Lainaus päättyy ---
No eikö se sitten ole ?
Meijän puuliiterissäkin niitä jo on .
Polokupyörillä kersat pyörii täälläkin pitkin kyliä nenä kännykässä.
Ja onhan nuo immeiset jo pitkään kuleksinu kännykkä kourassa pitkin kauppoja ja kujia .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View