Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Integroitu vai puoli-integroitu
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.07.2016 kello on 12:10 ---Sinne ulkoseinän puolelle sitä voi tulla lisää. Penkin kääntäminen takasuuntaan voi helpottua, liekö siitä muuta hyötyä?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla olleissa malleissa on ollut yhtä vaikea kääntää penkkiä sillä ongelmalisin kohta on ratti ja kyynärtuki.
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.07.2016 kello on 12:10 ---Haittana pitäisin esim. sitä, että kuskilla ei ole ovea. Se on siis minun mielipiteeni.
--- Lainaus päättyy ---
On intikoita, joissa kuskille on ovi, kuten nykyisessä Haimerissa, ja joissa ei ole, kuten edellisessä Burstnerissani. Puutteena pidän, jos kuskille ei ole ovea.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 28.07.2016 kello on 10:09 --- Saa sitä rahalla!
--- Lainaus päättyy ---
Jos haluat näppärän, lyhyen auton, niin perusautoa parempaa et saa rahallakaan. Niitä kun ei ole tarjolla.
Riippuu tietenkin siitä, mikä on lähtötaso. Mutta uudesta jos puhutaan.
Rahalla saa vain ison.
Moppc:
Aiemmin oli vaunuja. Eivät juuri liikkuneet vaikka ahkerasti käytettiin. Tuommosella vähän päältä kuusimetrisellä (alkovimalli) on kolmatta vuotta koluttu kotimaassa. Hyvin mahtuu kulkemaan ja tämmöinen puolsilmäänenkin osaa peruutella ilman isompia härdellejä. Keula on kylmä kun pakkaset alkaa. Keulapeittoa on harkittu mutta toistaiseksi ilmankin pärjätty kun meidän pieni ryhmä mahtuu oleilemaan tarvittavat ilman etuistuimiakin. Väliin on sommiteltu sopivasti eristettä talviaikana, niin eipä juuri hohkaa viileää.
Itse olen hyvästi todennut tämän sopivaksi, niin käyttötarkoitukseen, budjettiin kuin silmälle. Silloinhan ei paljoa lie puutu, kai?
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.07.2016 kello on 14:34 ---Jos haluat näppärän, lyhyen auton, niin perusautoa parempaa et saa rahallakaan. Niitä kun ei ole tarjolla.
Riippuu tietenkin siitä, mikä on lähtötaso. Mutta uudesta jos puhutaan.
Rahalla saa vain ison.
--- Lainaus päättyy ---
Totta! aloittajan lähtökohta 2 aik ja 2koiraa ja 50te kamppeeseen. vuokraa kotomaassa viikoksi pienemmän ja sitten isomman Intergroidun saapi kokemusta, siitä sitten alustan kanssa samoja., alkaa näkemys kirkastuun
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.07.2016 kello on 12:10 ---Haittana pitäisin esim. sitä, että kuskilla ei ole ovea. Se on siis minun mielipiteeni.
--- Lainaus päättyy ---
Jos tiedot integroiduista on tuolla tasolla niin kannattaako edes osallistua keskusteluun??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta