Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Integroitu vai puoli-integroitu

<< < (11/18) > >>

aaoulusta:
Rahalla saa kaikkea mitä vain autolta vaaditaan! itse määrittelet minkälaiseen käyttöön, toisilta kun näitä kyselee niin saa kovin kirjavaa mieltymystä, päättämisen vaikeutta helpottaa rahan määrä mitä sijoittaa autoon joskin hieman tuuriakin tarvitaan.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 26.07.2016     kello on 10:06 ---Kuitenkin juuri kerroit toimivasi taloudellisesti järkevästi.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Toisin sanoen se, mikä vaikuttaa alkuun hyvältä hinta-laatusuhteelta, voi ajan myötä tuottaa pettymyksen. Siksi kalliimpi voi olla pitkän päälle halvempi. Pätee myös vetoautopuolella.

Mun käsitys kyllä on, että rahalla ei saa kaikkea. Ison kyllä. Pariskunta siis ehkä, jos ajokortti on kunnossa.

takapiru:
Integroidussa hytti on koko leveydeltä, usein siis 230, kun taas puolikkaalla vain 205. Penkit on lähes aina leveämpiä ja parempia intikoissa.
Jos keskivartalon on tullut kiloja tai vammoja, on käynti penkkeihin helpompaa ja niitä on helpompi käännellä seurusteluasentoon.
Sisätiloissa on taas enemmän variaatioita intikoissa.
Intikat ovat varustukseltaan painavampi,  yleisesti arveltuna myynti-ilmoitusten perusteella.

Oulaa:
Viiskyttonnia hintaluokassa integroidu ovat tuplaten vanhempia kuin puoli-integroidut .
Vaikuttaako se hankintaan ,mene ja tiedä niinkuin aloittaja jo tuossa vähän kodikkuuttakin jo painotti.
Lopultaan jos vain kaksi sänkyä tarvitaan tai voi nukkua vierekkäinkin niin mihin se integroidun avaran ohjaamon hyöty tarvitaan muuhun kuin Alppien välisiin maisemiin joita en minä mielestäni Ducaton vakiolasista nähnyt tarpeeksi. 

Catiska:
No, voisi kysyä mihin tarvitaan telttaa suurempaa? Matkailukulkineet on aina enempi tai vähempi ahtaita joten ainakin minä haluan hyödyntään pituuden/leveyden maksimaalisesti. Puolikas on vain ahtaampi vaikka siellä olisi yksin. Itse käytän etuosaa myös leiriytymisen aikana, siellä kun on paremmat penkit katsella elokuvia illalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View