Tekniikkakeskustelut > Projektit
Hymer/ Ducato B544 käpistelyä
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.05.2017 kello on 18:07 ---Tuollaisesta en ole kuullutkaan! :o
Enkä sitä oikein ymmärräkään... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Oli sitten aika kuulla ettet särje rengasta kun ketju ei vaella renkaan päällä kun ajetaan ???
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 16.06.2017 kello on 20:05 ---vika paikannettiin tuohon mangneettikytkimeen(?) josta säädetään kaasun määrää.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan venttiili, joka katkoo kaasun tuloa? (en minä tiedä, kunhan arvelin)
Testattiinko sen toiminta, vai oletettiinko vaan?
MipHe:
Juurikin tuo venttiili. Oletettiin, ei testattu. Nyt reissusta kotiuduttu ja paikalliselta pajalta tilattu huoltoaika.
3200km lenkki tuli heitettyä ja kaikki toimi tuota jääkaappia lukuun ottamatta hyvin. Tuli myös todettua, että auto on vähän pieni meidän käyttöön.
Vanhat kitka renkaat rupeaa myös olemaan vaihtokunnossa. Jos jollain on myydä 215/70 15 kummeja kitka/ kesä pinnalla vanteilla tai ilman, voi laittaa yv:tä.
Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla
MipHe:
Tuo riippusängyn ajoittainen alaspäin tulo rupesi kyrsimään sen verran, että päätin vihdoin tehdä asialle jotain.
Näistä sängyn kaasujousista on tullut jonkinverran kyselyä YV:llä, joten pistetäämpä kyseisten jousien mallinumero orkkiksistä esille:
Stabilo Lift O Mat 3571IY
Voimaa näytti olevan 1700N.
Jos haluaa ihan kotimaasta ostella, niin Stabiloa edustaa Suomessa Eviman Oy joka myy myös yksityisille postiennakolla.
Päädyin itse tilaamaan jouset Evimanilta, hintaa tuli 65€/ kpl + postit.
MipHe:
On toi ohjaamon sivuikkuna (apukuskin puoleinen) korvattu pleksillä, jonkun edellisen omistajan toimesta. Olisiko kellään antaa vinkkiä mistä tuohon voisi lähteä oikeaa lasia metsästämään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta