Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 550L -89 remontointi

<< < (9/13) > >>

am1958:
kun katsoin miehen projektin etenemistä niin voihan vit miten jaksaa, itse tänään örvelsin hobbyn lahon etulootaan uudet pohjalevyt ja jos laittaisin kuvat siitä projektista niin hupia riitäis tällekkin foorumille, mutta asiansa ajaa ja muuta ei tarvitse kun romut pysyy sisällä, eipä jaksais purkaa koko vaunua enään, ja tosin ei ole edes tarvetta kun ei ole mädännyt muualta, ei varmasti, ja lahovaunua en koskaan enään osta. hobbyt ei lahoa, olen kai kolme lahovaunua jotenki saanut liikennekelpoiseksi ja se kyllä mulle riittää, jos ei mulla oo varaa ostaa kunnollista niin olen ilman vaunua sitten mielummin

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 16.08.2016     kello on 00:18 ---kun katsoin miehen projektin etenemistä niin voihan vit miten jaksaa, itse tänään örvelsin hobbyn lahon etulootaan uudet pohjalevyt ja jos laittaisin kuvat siitä projektista niin hupia riitäis tällekkin foorumille, mutta asiansa ajaa ja muuta ei tarvitse kun romut pysyy sisällä, eipä jaksais purkaa koko vaunua enään, ja tosin ei ole edes tarvetta kun ei ole mädännyt muualta, ei varmasti, ja lahovaunua en koskaan enään osta. hobbyt ei lahoa, olen kai kolme lahovaunua jotenki saanut liikennekelpoiseksi ja se kyllä mulle riittää, jos ei mulla oo varaa ostaa kunnollista niin olen ilman vaunua sitten mielummin

--- Lainaus päättyy ---

Ikävä tuottaa pettymystä mutta ne hobbyt lahoaa samanlailla kuin kaikki muutkin styroxi laatikot. Onhan se vähän niinkin että ei tälläisessä projektissa kyllä mitään järkeä ole, mutta onko sitä sitten viinanjuonnissa tai tupakin poltossakaan ;D Ihan heti ei kyllä itsekkään tule uutta laho projektia aloitettua... Mutta ehkä vielä joskus :laugh:

am1958:
Niin talvisäilytyksestä on kiinni, lahoo ne kaikki jos katolla on 2metriä lunta joka keväällä painaa katon hajalle. Mielenkiiinnolla seuraan sun ja muittenki projekteja, hyvää ajankulua hyötysuhde vain on yleensä mitätön, enkä pahalla sanonut, kokemusta ku vain niistä on jonkuverran, kyllä itekki vielä jonku projektin otan mutta laho ei saa olla, se on vitun varma niistä oon saanut tarpeekseni. Tsemppiä vain, kyl se joskus valmistuu

Solifer550L:

Metallinen lista irtosi oikein mukavasti, sen alla oleva muovilista tuotti vaivaa. Todella runsaasti massaa aikoinaan käytetty.

Yritin saada näitä reunan kulmapaloja aluksi ehjänä irti, sen verran massaa ja ruuveja käytetty. Hermothan tossa meni...

Seuraavaksi täytyy aloittaa tukikaarien rakentaminen.
Onkos muut käyttäneet minkä kokoista rimaa?

Solifer550L:

Uudet runkokaaret asennettu paikoilleen, väliin asennusliina ja ruuveilla kiinni. Yllättävän aikaa vievää hommaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View