Sivuja:
Toiminto
  • #76 kirjoittanut Lerssinen 16 Feb 2018
  • Ostin motonetin 2.5 mm.n kaapelin syksyllä. Muuten ihan hyvä,mutta haisee niin maan helevatisti... Pidin takatallissa,suljetussa muovisäkissä,mutta haju tunkee siitäkin läpi. Minkähän nahkasta lie valmistettu... ;)

    Oranssi ?
    Kiinalaiset ei oo niin nuukia pehmentimien käytössä, haju laimenee ajanmyötä..
  • #77 kirjoittanut Ruuteri 16 Feb 2018
  • Musta on ja kumia. Joo,niin itekin aattelin,et haju laimenee ajan myötä.
  • #78 kirjoittanut Alan 20 Apr 2018
  • Käväisin sitten Jyväscaravanilla, kun sopivasti oli reitillä ja ostin "SFC:n hyväksymän" 25 metrin kaapelikelan 85 eurolla. Täyttää muuten vaatimukset, muttei ole kummoinen lyhyemmän pään kiinnitysklipsi siinäkään. Sentään kumia, laadukkaan oloinen ja 25 metriä entisen Bilteman kelan 20 metrin sijaan.

    Kattelin muutoinkin ympärilleni, ostin vessakemikaalit ja muuta pikkutavaraa. Mun mielestä hinnat oli selkeästi laskeneet ja myyjäkin piti havaintoani oikeana. Ovat alkaneet ostaa isompia eriä kuulemma.
  • #79 kirjoittanut Jepukka 20 Apr 2018
  • Käväisin sitten Jyväscaravanilla, kun sopivasti oli reitillä ja ostin "SFC:n hyväksymän" 25 metrin kaapelikelan 85 eurolla. Täyttää muuten vaatimukset, muttei ole kummoinen lyhyemmän pään kiinnitysklipsi siinäkään. Sentään kumia, laadukkaan oloinen ja 25 metriä entisen Bilteman kelan 20 metrin sijaan.

    Kattelin muutoinkin ympärilleni, ostin vessakemikaalit ja muuta pikkutavaraa. Mun mielestä hinnat oli selkeästi laskeneet ja myyjäkin piti havaintoani oikeana. Ovat alkaneet ostaa isompia eriä kuulemma.

    Kävin myös ja huomasin saman kemssanesteissä, grilleissä. Olen aikasemmin pitänyt aika kalliina kauppana. Jospa tuo verkkokaupan tulo on tasottanut eroja kivijalka-verkkokauppa tasolla joka tässä yhdistyy aika kivasti. Hitonmoinen kiire siellä tuntuu nyt olevan.
Sivuja:
Toiminto