Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Tyyppivikoja Fiatissa?
tonisko:
Terveppä terve! Olen luultavasti uusi karavaanari tässä kuussa. Tuttu tarjonnut Mc Louis Tande Plus Fiatin 2.8 myllyllä.
Kysynkin siis teiltä tyyppivioista, koska olette jo konkareita Thumb
Vai onko se että, kun ostat Fiat saa Viat? :(
Autoon tehty vuosi takaperin jakopää yms. huollot.
seppoko:
Vuosimalli??
Mulla joistakin ongelmista huolimatta ei pahaa sanottavaa tuohon asiaan. Aika monta fiiua ollut.
tonisko:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.07.2016 kello on 22:08 ---Vuosimalli??
Mulla joistakin ongelmista huolimatta ei pahaa sanottavaa tuohon asiaan. Aika monta fiiua ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Vm. 2005
Ja ai niin.. Ajettu alle 150t km, jos on tarpeellinen tieto?
jyrile:
Minulla ollut kaksi fiattia. Eka oli vm. 2001 1.9 td koneella. Tästä en muista enää mitä vikoja oli mutta ei varmaan mitään suurta kun uskalsin ostaa toisenkin fiatin. Nykyinen on vm. 2006 2.8 jtd koneella. Autolla ajettu nyt 86 tkm. Eturenkaiden laakerit on ainoat viat mitä on korjattu. Eka meni 50 tkm ja toinen 65 tkm, pitäisi kyllä kestää kauemmin joten voisi olettaa että laakerit on olleet huonolaatuisia. Viime aikoina polttoainemittari on alkanut vähän takertelemaan joten se voi hajota kohta. Myös ohjaamon ilmastointi vuotaa vähän mutta vuotokohtaa ei ole väriaineesta huolimatta vielä paikannettu kun ei ole viitsinyt kauheasti alkaa purkamaan että kohta löytyisi. Muut viat mitä on korjattu ovat olleet ns. asunto-osassa jotka ei liity fiattiin, näitä ei ole ollut paljoa. Kynnys ostaa eka fiat oli kieltämättä hieman korkea mutta nyt kokeneempana pitää todeta ettei ole tullut kovin suuria pettymyksiä. Muoviosat tuntuu vähän heppoisilta joten niitä käsittelen aika varovasti.
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: tonisko - 13.07.2016 kello on 22:10 ---Vm. 2005
Ja ai niin.. Ajettu alle 150t km, jos on tarpeellinen tieto?
--- Lainaus päättyy ---
Jos kyseessä ei ole Maxi-alusta, vikoja esiintyy lähinnä pyörän laakereissa, jousissa, iskarin kääntölaakereissa, jarruissa ja vetoakseleissa. Ne ovat alimitoitettuja matkailukäyttöön. Jos mahdollista, etsi Maxi-alustalle tehty Ducato. Se on järeämpää tekoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta