Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauto, etuvedolla ja telillä.

(1/8) > >>

Turhan Höpöttäjä:

Laitampa minäkin pitkästä aikaa uuden aloituksen.

Kellä on kokemusta ja kyky kertoa etuveto teliauto kesä käytössä. Entäs talvella.

P.S. Emännällä on lotto vetämässä.  ...Entä jos...

eura665:
Rahaporsaiden kulkimia taitaavat olla, rahvaalle riittää 2akselinen kuljin.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

Alan:
Kerran näin, kun oli märällä nurmikolla kiinni tuommoinen Dethleffs vaiko Bürstner. Ite vedin Touranilla vaunun vierestä pois sutimatta. Mutta jos pitävällä pinnalla pysyy niin varmaan hyvä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 13.07.2016     kello on 09:34 ---Rahaporsaiden kulkimia taitaavat olla, rahvaalle riittää 2akselinen kuljin.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Jos aikoo hankkia hieman isomman auton, jossa ei kopsa kyynäspäät yhteen vesisateella viihtyessä, mahdollisuudet on vähissä. Voe tokkiisa ei teliauto ole sen kalliimpi kuin pikkarainen peltikoppiautokaan.
Iisalmen leirintäalueelta olin lähdössä sadekelillä, takaveto paripyörä pyörähti tyhjää. Renkaiden urat kun täyttyi mudasta, siinä oltiin. Naapurilla oli auto asukalla, nykäisi meidät pois.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.07.2016     kello on 11:40 ---..
Iisalmen leirintäalueelta olin lähdössä sadekelillä, takaveto paripyörä pyörähti tyhjää. Renkaiden urat kun täyttyi mudasta, siinä oltiin.
..

--- Lainaus päättyy ---
Sulla ei taida olla kitkalukkoa - tai sähköisenä TCS:ää, niinku mulla.. Papinniemen rantahiekalta nousi hyvin,, joskin ohjattavuus häiriintyy kun nakit linkussa kyntää uria  :laugh: tai Norjan kanervikkopuskista poispääsy johti pieneen ristiriipuntaan penkalla - nou-hätä ...

Eikait nelipyörävedosta tartte luopua kuhan pitää paripyöräsenä - sellasia noi isoimmat ovat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View