Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Kuusamoon, missä paras paikka?

<< < (3/8) > >>

Koivumutkan herra:
Pieni karhunkierros (n 12 km) alkaa Juumasta, jossa voi myös leiriytyä. Oulangan kansallispuisto on käymisen arvoinen paikka.

pipainka:
kiitos vastauksistanne :) Hienoja vinkkejä.  Thumb Tuota Juuman leirintäaluetta kattelin, samoin kuin Oulangan..mutta kovin vähän löytyy mitään arvosteluja näistä mistään, vai enkö vaan osaa hakea? :/ Kaipailisin kovin vinkkiä noista leirintäalueista minne mennä, missä ei oltasin niinku sillit purkissa hiekka -taikka asfalttikentällä.. Taikka sitten joku muu hyvä paikka, puskaparkki,reissuparkki.. mikä vaan :) Jännä ettei noista koskipaikoistakaan oikein meinaa löytää mitään tietoa jos ei osaa hakusanaksi heti laittaa paikan nimeä, pelkkä Kuusamo ei oikein anna mitään. Hienoja vinkkejä nuo kaikki, mulle ja lapsille mieluisia kaikki varmasti. Kiitos :) :)

JeanS:
Siinä Kuusamon keskustassa kylpylähotellilla on iso leirintäalue. Alue on vanha mutta siinä on varmasti hyvin tilaa.

Rukalla on kelkkarata mutta kahden lapsen kanssa siihen voi olla vaikea mennä. Tuolihissillä pääsee kuitenkin ylös ja muksuille voi olla elämys kävellä rinteen päältä alas.
Rukalla voi myös käydä katsomassa hyppyrimäkien suuruutta alastulo rinteeltä.

pipainka:
Kiitos vinkistä :) Juu tuota kylpylähotellin leirintäaluetta vois yhdeksi yöksi miettiä, mutta siitä kun ei löydy tietoa kun täältä keskusteluista.. ko firman sivuilta ei mitään.. :/ Tuo kelkkarata ois kiva, mutta tuota mietinkin kun yksin oon kahen muksun kans,  että ei taida onnistua. :(

pipainka:
Mutta varmasti jo tuo hyppyrimäen näkeminen on huimaa lapsille :) Itse olen aikanaan ollu 7v kun sen vanhan puisen hyppyrimäen torniin päässy isän kanssa kiipemään. Olihan se huikeeta ja näin lähes 38v  vanhana vieläkin sen muistaa  Thumb :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View