Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Sähköä ilmassa.
Kare:
Terve!
Tähän asti oon silleen vaisusti hymyillyt, kun kaverit puhhuu, että pittää ottaa telkkarin ja tietsikan johot irti senästä ukon ilmalla :-\ .
Tänä aamuna oli sev'verta sähköinen ilmapiiri täälläkin, että nyt on kiva surffailla uudella ADSL-modeemilla.
Ukkostutkaa kun piti seurata netistä, niin paukahti lähellä (ihan kuvan mukaan) ja napsahti nurkassa, sitten ei seurattukaan mitään, ennen kuin iltapäivällä, uudella modeemilla. 28v. aikana on pari langatonta puhelinta menny, muttei muita sähkövehkeitä. Ja nyt modeemin lisäksi keittiön loistevalaisimesta ilmeisesti toinen sytkäri, kun rupes keskenkaiken putki vilkkumaan.
Että, kannattaisko vastaisuuessa irrotella noita johtoja, vai hättäilenkö liikaa :-[
vesako:
Eipä ole täällä tullu irroiteltua seinästä töpseleitä.
Parikymmentä vuotta sitten meni telkkari.
Muuten on pelannu kaikki, vaikka joskus
vähän jyriseeki.
Dorotea:
Kun me ollaan lähdetty kotoa reissulle, niin puhelinpistokkeen otan pois seinästä. Samalla modeemi poistuu kun olen lankalinjan takana. Myöskään läppäri ei jää koskaan virta päälle, on irti joka yö pistokkeesta. Toistaiseksi laitteet säilyneet ehjinä. Ja on varalla kaapissa uusi TW-EA510 modeemi, jos nykyinen TW-EA501 hajoaa. ;D
mjo33400:
Minä en tee mitään, konekin on aina päällä. Näytön sammutan.
TsKo:
Äiteemuori aikanaan pelotellu niin, että kaikki sähköjohdot pitää nyhtää heti irti suunnilleen kun säätiedotuksessa luvataan ukkosta ;D
No joo, näin itse ajateltuna otetaan emännän kanssa yleensä telkkari ja tietokonevehkeet irti seinästä. Modeemeista ei tartte huolehtia kun ei tule koko puhelinkaapelia meidän torppaan.
Eilen kyllä tuli otettua vaunullekkin menevä johto irti, kun ukkosti :P Tiiä sitte oliko jo hätävarjelun liioittelua, mutta toisaalta me ollaan ilmalinjan päässä viimeinen ja mäen päällä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta