Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Clou

<< < (3/7) > >>

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus -  7.07.2016     kello on 18:07 ---Minulla on 1989 ducaton päällä oleva Clou 570e muistaakseni. Olen tykännyt kovasti.

--- Lainaus päättyy ---

Vastaavilla asuinosan ominaisuuksilla  olevaa m-autoa ei saa ainakaan alle 30 000 euron, mitä olen katsellut noita myynnissä olevia. Isot säiliöt (200+100+100), vesivessa sekä suihku, ja neljä henkilöä matkustaa ilman petijumppaa. Ei myöskään ole huolta että asuinosan koppa lahoaa kun rungossa ei ole puuta ja eriste on vettä läpäisemätöntä. Miinuksena matkatavaroiden säilytystilojen puute.
Eli jos on siisti ja koeajossa ei löydy huomautettavaa eikä kilometrejä ole tolkuttomasti, niin....
Toki täytyy muistaa että tuon ikäinen ei ole uusi ja jotain näprättävää ja korjattavaa löytyy varmasti jo pelkästään tuo iän takia vaikka sillä ei olisi ajettu paljonkaan. Myös varaosien saanti voi olla jo osin huonoa. Mutta jos "nakit" ei ole pelkästään lypsämistä varten ja tykkää näpertelystä ja ongelmien ratkaisusta, niin siitä vaan.  ;)
Tuo turbon puute on kyllä iso miinus.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko -  7.07.2016     kello on 22:34 --- vesivessa

--- Lainaus päättyy ---

Onko vesivessa hyvä.  ::)  Mihin se tyhjennetään.  ::)  Kulkimessani on sellainen ollut, onneksi se on poistettu ja korvattu kasettivessalla.  :D

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  7.07.2016     kello on 23:16 ---Onko vesivessa hyvä.  ::)  Mihin se tyhjennetään.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Pa*kakaivoon tietenkin  :o , mihinkä luulit? Ja kun säiliön tilavuus on 100 litraa ei tarvitse olla joka pysäkillä tyhjentämässä.
Eikä haise sisälle niin kuin nuo kasetit.  :D
Tuosta, millä nimellä tuollaista kiinteäsäiliöistä vessa virallisesti kutsutaan, en ole aivan varma, mutta vesivessaksi minä sellaista olen kutsunut.

Leader dog:
Liekkö samantyyppinen kuin veneissä käytetyt vesivessat septitankilla?. Tyhjennys imulla suoraan säiliöstä säiliöön.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko -  7.07.2016     kello on 23:27 ---Pa*kakaivoon tietenkin  :o , mihinkä luulit? Ja kun säiliön tilavuus on 100 litraa ei tarvitse olla joka pysäkillä tyhjentämässä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli 90-luvulla tuollainen auto. Lievää ongelmaa oli sen tyhjentämisen kanssa. Ei niitä tyhjentämismahdolli suuksiakaan ollut "joka pysäkillä". Uskon, että sen takia kasettivessat ovat yleistyneet. Niitä pystyy tyhjentää lähes joka paikassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View