Tekniikkakeskustelut > Projektit

Halvan vaunun korkea käyttöarvo.

(1/4) > >>

migel:
Heips! Ajattelin jakaa ajtuksiani ja kokemuksiani halvassa vaunussa yöpymisestä elikkäs toi mun Lmc jolla ei oleoikein mitään arvoa enään mutta ostin kuitenkin sinne uudet petivaatteet ja koiruuksien kanssa käydään siellä päikkäreillä ja sadesäällä jopa yöpymässä.

Halpa maja antaa oivat unet,-on hajuton ja ilma on raikas ja uni tajuttoman syvää.Koirat ovat levollisia ja viihtyvät hyvin.Pieni transistoriradio hoitaa viihtyvyydestä ja vaunu on kotipihassa.

Tarkoitan tällä kirjoituksella vaan sitä että ei aina tarvii vetää itseään löysään velkahirteen jotta voisi nauttia Suomen suvesta vaikkapa vaan ihan omalla kotipihalla. Ja jos innostus hiipuu niin ei putoa korkealta.Itse asiassa tuntuu hyvältä lepäillä vaunussa jossa ei ole rahaa kiinni.Yöpyminen tai päiväunet muuntuvat näin arvokkaiksi.Mutta silti se teltta on mun juttu mutta ei tämäkään huono ole.Tahdoin vain julkituoda sen ajatusmaailman ettei sillä isolla rahalla saa sen parempia unia näin kesäsäissä ja piharetkeily kunniaan! :D :D :D t migel

pamaus:
Periaatteessa minun lmc vm 1991 hommattu samaan käyttötarkoitukseen . Tosin vain muiden pihassa nukkumiseen. Kun lähdetään kylään niin vanha pikku lmc perässä. Ei tarvitse muiden nurkissa yöpyä.

Toimii  Thumb Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  5.07.2016     kello on 20:58 ---  Kun lähdetään kylään niin vanha pikku lmc perässä. Ei tarvitse muiden nurkissa yöpyä.

Toimii  Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Aivan.  Thumb

migel:
Hei Pamaus!

Näissä halvoissa vaunuissa on aivan uusi arvo jota ainakin minä arvostan korkealle.Ja nyt uusilla petivaatteilla,jotka eivät maksaneet maltaita, asumismukavuus on huippuluokkaa ja Lmc:n patjat ovat huippuluokkaa! Kiva kun muillakin on vanhoja LMCtä. terv migel Thumb

LMC-91:
Täälläkin vanha LMC. Kotipihalla vaunussa nukutaan koko perhe. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View