Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Matkailuvaunu Saksasta, mistä vuodesta lähtien EU-hyväksyttyjä (suoraan leimaan)

<< < (9/10) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.02.2018     kello on 21:42 ---Vaativat ne paperit 30mb:n järjestelmästäkin.

--- Lainaus päättyy ---

Ai, vaatii vai? Enpä itse ainakaan moista paperia Detskun ensirek.katsastukse ssa tiskille tietääkseni tarjonnut, mutta rek.kilpi tuli silti siltä seisomalta vaunuun jotta heilahti pelkällä TÛV-paperilla ???

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.02.2018     kello on 22:04 ---Ai, vaatii vai? Enpä itse ainakaan moista paperia Detskun ensirek.katsastukse ssa tiskille tietääkseni tarjonnut, mutta rek.kilpi tuli silti siltä seisomalta vaunuun jotta heilahti pelkällä TÛV-paperilla ???

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä katsastajan pitäisi vaatia 30mbar tarra suomen ja ruotsinkielisenä sekä pääsulun tarra ulkopintaan samoilla kielillä. Jos teki virheen sinun vaunun tapauksessa, sitä ei voi yleistää.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.02.2018     kello on 22:04 ---Ai, vaatii vai? Enpä itse ainakaan moista paperia Detskun ensirek.katsastukse ssa tiskille tietääkseni tarjonnut, mutta rek.kilpi tuli silti siltä seisomalta vaunuun jotta heilahti pelkällä TÛV-paperilla ???

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on jokin uskomus ettei Detskusi ole lähelläkään 1997 rajaa......
Ei kai nyt leimahenkilötkään täydellisiä slanttikalleja ole vaikka jotkut luulee.
Eli selkokielellä > Helpommin niitä lappuja varmaan kysytään kulkimista millä on jo täysi-ikäisyys lähellä. Jos ei kaikilta.
Ja voihan vaunussasi olla nuo kaasutarrat jossain ?

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.02.2018     kello on 06:26 ---Kyllä katsastajan pitäisi vaatia 30mbar tarra suomen ja ruotsinkielisenä sekä pääsulun tarra ulkopintaan samoilla kielillä.

--- Lainaus päättyy ---
Ulkopinnassa ei ole tarroja lainkaan ja tuo 30mbar tarrakin vain saksaksi kaasukotelon takaseinässä Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.02.2018     kello on 07:55 ---Minulla on jokin uskomus ettei Detskusi ole lähelläkään 1997 rajaa......

--- Lainaus päättyy ---
No tuossa allekirjoituksessah an se lukee ja kyseessä oli siis kyseisen vaunun ensirekisteröinti = se ei ole ollut rekisterissä tuota ennen vielä ikinä missään muualla ja silti ei kyselty kaasu-, sähkö- tms. tarkastustenkaan tahi minkään tarrojen perään, jokainen tarran kaltainenkin kun on vaunussa yhä tänä päivänäkin vain saksaksi = tuo vaunu meni siis todellakin suoraan leimaan => mielenkiinnolla odotan tämän vuoden 1. katsastusta ^-^

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 12.02.2018     kello on 08:43 ---Ulkopinnassa ei ole tarroja lainkaan ja tuo 30mbar tarrakin vain saksaksi kaasukotelon takaseinässä Thumb
No tuossa allekirjoituksessah an se lukee ja kyseessä oli siis kyseisen vaunun ensirekisteröinti = se ei ole ollut rekisterissä tuota ennen vielä ikinä missään muualla ja silti ei kyselty kaasu-, sähkö- tms. tarkastustenkaan tahi minkään tarrojen perään, jokainen tarran kaltainenkin kun on vaunussa yhä tänä päivänäkin vain saksaksi = tuo vaunu meni siis todellakin suoraan leimaan => mielenkiinnolla odotan tämän vuoden 1. katsastusta ^-^

--- Lainaus päättyy ---
No @ Ossi sen sanoi. Eli leimahenkilö teki virkavirheen.
ps olemme toki tietoisia että vaunusi on about uusi.
Senpä vuoksi ihmettelinkin että vedit sen about -97 vuoden kaasupainekeskustel uun  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View