Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Matkailuvaunu Saksasta, mistä vuodesta lähtien EU-hyväksyttyjä (suoraan leimaan)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 6.07.2016 kello on 15:20 ---No minusta tuokin on jo lisävaruste tuontivehkeessä että, saa haluamansa mallin ja mieluisan sellaisen Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Bränikän kun tuo niin aika hyvin pääsee kyllä valitsemaan sen itselleen mieluisimman - ja säästöön jää vielä muutaman kauden lomarahatkin ^-^
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 6.07.2016 kello on 18:47 ---Bränikän kun tuo niin aika hyvin pääsee kyllä valitsemaan sen itselleen mieluisimman - ja säästöön jää vielä muutaman kauden lomarahatkin ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Mutt kun siellä ei niitä mieleisiä ole, eli ei jää säästöön mitään.
Jos pakko jostain hakea niin Ruotsista saa mieleisiä.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec ---No kyllä sen CoC-paprun perään vaan kummasti katsuri kyseli, kun vein tuon oman bränikän Detskuni ensirekisteröintiin sä tänä keväänä ::)
--- Lainaus päättyy ---
Uuteen tarvii, käytettyyn ei.
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga ---Saksassa Aldea löytyy nykyisin enemmän uusissa vaunuissa samalla niissä on tietysti akkuvarustus, mutta kyllä siellä vanhojakin on jonkun verran Aldella.
--- Lainaus päättyy ---
Ei seuraa akku Aldea, lisävaruste silloinkin ainakin Detskussa.
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga ---Saksasta jos tuo uuden vaunun kannattaa metsästää edellisvuoden mallia tai ilmeisesti hankkia syksyllä samaa mallivuotta jolloin hintaero Suomeen on tuontia puoltava.
--- Lainaus päättyy ---
Keskellä talvee halvimmalla. Kyllä siinä aina hakupalkoille pääsee. Ostin 2010 uuden Hobbyn 8000€ suomihintaa halvemmalla, just samoilla varusteilla (15500€ vs. 23500€). 545KMF oli kyseessä.
--- Lainaus käyttäjältä: Alan ---Minä en todennäköisesti rupeaisi tekemään jonkun satasen vuoksi, ainakaan niin, että asentaisin uuteen vaunuun jotain muuta kuin tehtaan tarkoittaman varustuksen. Pääsyy toki on se, ettei ole juurikaan asiantuntemusta aiheesta.
--- Lainaus päättyy ---
Itse näin asian toisin ja tekisin edelleen samoin, jätin akkupaketin pois ja tein itse. Hyvä/parempi tuli mitä tehtaan tekele ja about puoleen hintaan. 12V-osastolla juttua: https://karavaanari.org/index.php/topic,9924.90.html
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK - 6.07.2016 kello on 22:46 ---Uuteen tarvii, käytettyyn ei. Ei seuraa akku Aldea, lisävaruste silloinkin ainakin Detskussa. Keskellä talvee halvimmalla. Kyllä siinä aina hakupalkoille pääsee. Ostin 2010 uuden Hobbyn 8000€ suomihintaa halvemmalla, just samoilla varusteilla (15500€ vs. 23500€). 545KMF oli kyseessä. Itse näin asian toisin ja tekisin edelleen samoin, jätin akkupaketin pois ja tein itse. Hyvä/parempi tuli mitä tehtaan tekele ja about puoleen hintaan. 12V-osastolla juttua: https://karavaanari.org/index.php/topic,9924.90.html
--- Lainaus päättyy ---
Onko nämä Suomi vs Saksa hinnat verrattu listahinta vs ostohinta vai tingitty hinta vs ostohinta? Huomasin tuossa kun kävin katsomassa uutta detskua, hintalapussa 37900,- mutta suoralla kaupalla pudotti hinnan heti 29000,- korville. Ja vielä en ollut tinkinyt yhtään. Jos tuosta vielä saa kahdeksan pois niin sitähän voisi innostua ostamaaan ihan uuden detskun Saksasta.
"Masi":
Yleensä tuo saksa hinta joka on halpa on ilman mitää lisävarusteita.
Kun uutta ostaa ja jotain liikeen myymästä hinnan katsoo, niin ne myynti vaunut on valmiiksi varusteltuja. Ja sitten kysyy mallilla hintaa, niin se onkin ilman mitään lisävarustetta.
Autoissa sama homma .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta