rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vaunun katto vuotaa,kattohuopa suojaksi katolle? Jääkaappi kaasulla.  (Luettu 2665 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:18.07.2016 kello on 17:27
Moro.
Mulla aikaisemmin oli ongelmia matkaaja 5500 kanssa,kattoluukun reunasta tiputti muutaman tipan vettä sisälle,sain kevääksi vaunun katoksen alle ja tein hölmösti aattelin n.s pikapaikkaus ulkopuolelle eli vanha massa pois ja uusi leveä paksu wurth massa tilalle ny 2kk jälkeekin massa on pehmeän oloista eli joko massa ei tarttunu kunnolla tai paikattava pinta ei ollu puhdas

Mut nyt jouduin taas viemään vaunun taivasalle ni tulee muutama tippa sisälle,laitoin nyt vaunun katolle kattoluukun kohdalle kattohuovan palasen ni aattelin se suojaa ei tuu vesipisarat sisälle,ei varmasti tuukkaa mut kävi myöhemmi mielessä tekeekö se vaunun katolle hyvää että ylimääräinen kattohuovan pala on vaunun katolla?

Kesällä teen kunnolla kattoluukun tiivistämisen jospa tästä oppis.

Jääkaappi ei lähde kaasulla päälle,sähköllä toimii.Oon etsiny tietoa paljon,pitää konpuralla puhaltaa,puhalletaanko sinne mistä se liekki tulee,kuulen liekin äänen mut nakutus ei lopu ni jaksa sytyttää.Jääkaappi on electronik.

Ku lämpimät kelit koittaa teen perusteellisen kattoluukun tiivistyksen jospa sit kattoluukku ei vuotas.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Kattohuopia en katolle ainakaan pidemmäksi ajaksi laittaisi. Kerää roskaa ja ei varmaan tuu pysymään liikkken
vuoksi paikoillaa. Tarttuuko massa sormeen? Jos ei niin seon jo kuivunut.Elastista sen pitääkin olla  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:17
  • Oululainen terwaporwari
Mitähän Wurthin massaa mahdoit laittaa,niitä on monta lajia?!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Moro.
Mulla aikaisemmin oli ongelmia matkaaja 5500 kanssa,kattoluukun reunasta tiputti muutaman tipan vettä sisälle,sain kevääksi vaunun katoksen alle ja tein hölmösti aattelin n.s pikapaikkaus ulkopuolelle eli vanha massa pois ja uusi leveä paksu wurth massa tilalle ny 2kk jälkeekin massa on pehmeän oloista eli joko massa ei tarttunu kunnolla tai paikattava pinta ei ollu puhdas

Mut nyt jouduin taas viemään vaunun taivasalle ni tulee muutama tippa sisälle,laitoin nyt vaunun katolle kattoluukun kohdalle kattohuovan palasen ni aattelin se suojaa ei tuu vesipisarat sisälle,ei varmasti tuukkaa mut kävi myöhemmi mielessä tekeekö se vaunun katolle hyvää että ylimääräinen kattohuovan pala on vaunun katolla?

Kesällä teen kunnolla kattoluukun tiivistämisen jospa tästä oppis.

Jääkaappi ei lähde kaasulla päälle,sähköllä toimii.Oon etsiny tietoa paljon,pitää konpuralla puhaltaa,puhalletaanko sinne mistä se liekki tulee,kuulen liekin äänen mut nakutus ei lopu ni jaksa sytyttää.Jääkaappi on electronik.

Ku lämpimät kelit koittaa teen perusteellisen kattoluukun tiivistyksen jospa sit kattoluukku ei vuotas.
Paineilmalla voit putsata sitä liekkipäätä ja erityisesti piippua kun sen rassaat puhtaaksi. Jos et ole aiemmin liekkipäätä aukonut tai olet epävarma niin käänny osaavan puoleen  Thumb Vika voi olla suuttimessa, säätimessä jne.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:18.07.2016 kello on 17:27
Massa on wurth bytymassa en muista ny tarkalleen,bostik 1590 ostin jo ja massaan kokonaa ku oon lomalla.Massa ei tartu kätee on pehmeää.
Vaunu on koko tän aja paikallaan ja huopa katolla.ku saan tiivistettyy sit reissuu.
Iso kiitos.
Varmaa jääkaappii ei uskalla sorkkii paineilmal ku en oo ymmärrä niitte päälle

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:17
  • Oululainen terwaporwari
Butymassan ei pidäkään mennä kovaksi,se ns.nahkoittuu pinnasta mutta sisältä on notkeaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Moro.
Mulla aikaisemmin oli ongelmia matkaaja 5500 kanssa,kattoluukun reunasta tiputti muutaman tipan vettä sisälle,sain kevääksi vaunun katoksen alle ja tein hölmösti aattelin n.s pikapaikkaus ulkopuolelle eli vanha massa pois ja uusi leveä paksu wurth massa tilalle ny 2kk jälkeekin massa on pehmeän oloista eli joko massa ei tarttunu kunnolla tai paikattava pinta ei ollu puhdas

Mut nyt jouduin taas viemään vaunun taivasalle ni tulee muutama tippa sisälle,laitoin nyt vaunun katolle kattoluukun kohdalle kattohuovan palasen ni aattelin se suojaa ei tuu vesipisarat sisälle,ei varmasti tuukkaa mut kävi myöhemmi mielessä tekeekö se vaunun katolle hyvää että ylimääräinen kattohuovan pala on vaunun katolla?

Kesällä teen kunnolla kattoluukun tiivistämisen jospa tästä oppis.

Jääkaappi ei lähde kaasulla päälle,sähköllä toimii.Oon etsiny tietoa paljon,pitää konpuralla puhaltaa,puhalletaanko sinne mistä se liekki tulee,kuulen liekin äänen mut nakutus ei lopu ni jaksa sytyttää.Jääkaappi on electronik.

Ku lämpimät kelit koittaa teen perusteellisen kattoluukun tiivistyksen jospa sit kattoluukku ei vuotas.
jotenni tuli semmonnen käsitys, ett oot pintaan laittanu bytymassaa..bytyyli massa kuuluu laittaa tiivistettävien pintojen väliin, eli kattoluukku ois pitäny irrottaa sitävarten ett ois voinu onnistua.. esim polumeeri massalla voi tiivistää tilapäisesti ulkoapäin irrottamatta kappaleita toisistaan....