Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut aaoulusta 16 Jun 2016
  • Pusseja käytän muissa asioissa ja nestettä wc kasetissa,
  • #17 kirjoittanut Aakku 16 Jun 2016
  • Ja minä  en kuskaa paskaa ympäri- ämpäri kyliä. Tyhjennän aina kun mahdollista.
    Se tyhjentäminen on vain sen verran p*ska hommaa, jotta tyhjennän vain silloin kun on tarvis....

    Niin ja käytän niitä pusseja. Ovat vain niin paljon helpompaa käyttää ja säilyttää.
  • #18 kirjoittanut Vaeltaja 16 Jun 2016
  • Käytän molenpia tilanteen mukaan. Nyt on nesteet sisällä. Talvella käytin yksinomaan pusseja. Vain värillä on väliä. Sen on oltava sinistä.

    Domedicin tuotteitakin olen kokeillut käyttää. En jostakin syystä oikein päässyt niiden kanssa sinuiksi, vaiika toimivakin kohtuullisen hyvin. Eikä isompia haju ongelmiakaan ollut kiusana.

  • #19 kirjoittanut retkeilijä 17 Jun 2016
  • #20 kirjoittanut relluttelija 17 Jun 2016
  • Nesteillä aikoinaan aloitin mutta nykyään on pussit käytössä.
    En kyllä ymmärrä mikä tuosta tyhjäämisestä tekee niin kamalaa?Jos kasettia käsittelee oikein, niin siinä ei ole edes tarvis niille seminologin hanskoille joita olen joidenkin nähnyt käyttävän. Eihän sitä ole pakko maistella eikä tunkea nenää sinne tyhjennyskaukaloon.
  • #21 kirjoittanut aaoulusta 17 Jun 2016
  • videossa on joko amatööri näyttelijä tahi äitinpoika joka ei vaippoja ole saanut vaihtaa ;)
  • #22 kirjoittanut relluttelija 17 Jun 2016
  • videossa on joko amatööri näyttelijä tahi äitinpoika joka ei vaippoja ole saanut vaihtaa ;)
    En minäkään niitä maitovaippoja ole pystynyt vaihtamaan, mutta kemssahan onkin herkullisen hajuista siihen verrattuna  :D
Sivuja:
Toiminto