Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
leiriytyminen kotimaassa
Ruutiukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.06.2016 kello on 17:03 ---Mistä tuo sanonta pakko levätä oikein tulee...
Minusta sitä saa levätä oli pakko, tai ei. Mulla useinkaan ei ole pakko, mutta lepään kumminkin. :)
--- Lainaus päättyy ---
Laki määrittelee että väsyneenä ei saa ajaa, silloin viimeistään on pakko levätä kun ensimmäiset väsymyksen merkit tuntuvat tai näkyvät, mieluummin kuitenkin ennen jos lakia haluaa noudattaa.
Jokaisen kuljettajan on tunnettava rajansa. Yleisin virhe on, että pyritään jatkamaan ajamista vaikka keho jo antaisi merkkejä levontarpeesta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko - 21.06.2016 kello on 17:40 ---
Laki määrittelee että väsyneenä ei saa ajaa, silloin viimeistään on pakko levätä kun ensimmäiset väsymyksen merkit tuntuvat tai näkyvät, mieluummin kuitenkin ennen jos lakia haluaa noudattaa.
Jokaisen kuljettajan on tunnettava rajansa. Yleisin virhe on, että pyritään jatkamaan ajamista vaikka keho jo antaisi merkkejä levontarpeesta.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, joo... :)
Kyllähän mä tuon tiedän. Rahtikoneella kun ajan, niin on pakko levätä, vaikka ei siltä tuntuisikaan. Välillä taas on pakko ajaa, vaikka väsyttäisi.
Ei kun sitä mä vaan itsekseni mietin, että onko jossain pykälässä oikein sanottu, että pitää olla pakko. Kyllä mun mielestä se on ihan yksi lysti. Joskus on vain kiva ottaa vaikka päikkärit.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.06.2016 kello on 18:00 ---Joo, joo... :)
Kyllähän mä tuon tiedän. Rahtikoneella kun ajan, niin on pakko levätä, vaikka ei siltä tuntuisikaan. Välillä taas on pakko ajaa, vaikka väsyttäisi.
Ei kun sitä mä vaan itsekseni mietin, että onko jossain pykälässä oikein sanottu, että pitää olla pakko. Kyllä mun mielestä se on ihan yksi lysti. Joskus on vain kiva ottaa vaikka päikkärit.
--- Lainaus päättyy ---
Ajappa jokunen vuosillsää,niin tiedät mitä pakollinen tauko tietää!Ja ole jatkuvasti virkavallanalla!33V tienpäällä!
Ruutiukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.06.2016 kello on 18:00 ---
Ei kun sitä mä vaan itsekseni mietin, että onko jossain pykälässä oikein sanottu, että pitää olla pakko.
--- Lainaus päättyy ---
Laissa harvoin toistetaan samaa asiaa eri sanamuodoilla.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.06.2016 kello on 19:39 ---Ajappa jokunen vuosillsää,niin tiedät mitä pakollinen tauko tietää!Ja ole jatkuvasti virkavallanalla!33V tienpäällä!
--- Lainaus päättyy ---
Tämä toteamus ei valitettavasti mulle oikein auennut..
Mitä minun pitäisi tietää ja kuinka monta vuotta vielä? Vasta 40 vuotta tien päällä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta